Dere er FANTASTISKE!

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Dere her inne er bare helt fantastiske, på gode dager og på dårlige dager..
Den støtten og oppmuntringen jeg har fått av dere er bare helt utrolig og betyr så vanvittig mye...

Tok en CB i dag og fortsatt bare en tynn strek men i dag var det en så kaldt sytråd strek.
Ingen mens, ingen symptomer som kvalme lengere men matlysten er liten og puppene gjør vondt om de blir presset når jeg sitter eller ligger, men jeg slapper av!!! 
Jeg tenker som så at jeg ER gravid siden jeg har fått flere svake tester, siden mensen ikke er kommet og slikt, skal til legen på onsdag som sagt og da får jeg bekreftet om jeg er gravid eller om jeg har mistet eller noe slikt.

Takk for at dere er så herlige alle sammen..
Dere har gjort denne tiden mye bedre for meg (og oss for gubben slipper å høre på sutring hele tiden)

emoticon Vi trenger alle oppmuntring og støtte av og til, og er enig med deg at det hjelper på med støtte fra "likesinnede" på dette forumet :-) Typen må tåle endel i disse hormontider og da er det fint og ikke dumpe alt på han ;-)

Å ja, veldig flott gjeng på Novemberforumet :-) 

Vicimama skrev:
emoticon Vi trenger alle oppmuntring og støtte av og til, og er enig med deg at det hjelper på med støtte fra "likesinnede" på dette forumet :-) Typen må tåle endel i disse hormontider og da er det fint og ikke dumpe alt på han ;-)

Å ja, veldig flott gjeng på Novemberforumet :-) 

Min kjære får bare kjeft for tiden hihi, eller nesten hvertfall.
Er så hormonell og sint de siste dagene at alt er galt 

Det er bra vi kan være her for hverandre :) er godt å kunne dele ting med andre som er i samme båt:) er ikke alltid like lett å prate med gubben hjemme, for han forstår ikke hva jeg snakker om når jeg sier jeg er kvalm, øke pupper eller stilling i magen. Alt han sier da er, å blir ikke noe på meg i kveld da...... Takk for støtten liksom..... Men er så enig med dere, vi har et fantastisk november forum :) håper vi alle kanvære her til oktober/ november en gang :) Klem

Det er bra vi kan være her for hverandre :) er godt å kunne dele ting med andre som er i samme båt:) er ikke alltid like lett å prate med gubben hjemme, for han forstår ikke hva jeg snakker om når jeg sier jeg er kvalm, øke pupper eller stilling i magen. Alt han sier da er, å blir ikke noe på meg i kveld da...... Takk for støtten liksom..... Men er så enig med dere, vi har et fantastisk november forum :) håper vi alle kanvære her til oktober/ november en gang :) Klem

mammacath skrev:

Hehe mannen min er DRIT lei av å høre - se på denne testen kjære, seeeeeeer du en strek eller? :p.

Nå er det nesten så han lusker forbi badet når jeg er der for å unngå at jeg skal rope på han hihi, han holder seg pent unna meg seksuelt for tiden da, - vi må jo tenke på egget jenta mi, det kan sprekke- (Prøver å forklare at det ikke er fare for at "egget" skal sprekke og at det sikkert går bra, men at jeg fint kan holde meg unna sex selv en stund fremover :p )

Back
Topp