Dere(eller du:P) som mente at Freia og Marabou melkesjokolade har samme oppskrift..

Renate Røverdatter

Glad i forumet

Dette er leeenge siden og jeg finner ikke tråden igjen..hehe. Men det var ei som var virkelig bestemt på at Freia og Marabou melkesjokolade var helt lik og har samme oppskrift..vel jeg sendte en mail for å finne ut svaret jeg:P

"Hei

Takk for henvendelsen.

Freia og Marabou har forskjellige melkesjokoladesmak. De produseres på forskjellige måter og derav forskjellen i smak.

Med vennlig hilsen,

Anneli Andersson

16 September 2011

Kraft Foods Norge AS

P.O Box 6658 Rodeløkka

NO-0502 Oslo, Norge

Telefon: +47 22 04 40 22

http://www.kraftfoodsnordic.com"

du trengte ikke sende mail om det.. du kunne bare spurt meg.. jeg har eminente smaksløker og marabou-sjokoladen er bare SÅÅÅÅÅ mye bedre enn freia sin  Fordi de smaker forskjellig... dermed dekker de også ulike sjokoladebehov...

Dollface skrev:
du trengte ikke sende mail om det.. du kunne bare spurt meg.. jeg har eminente smaksløker og marabou-sjokoladen er bare SÅÅÅÅÅ mye bedre enn freia sin  Fordi de smaker forskjellig... dermed dekker de også ulike sjokoladebehov...

Det er jo motsatt, Freia er jo den beste. Marabou sin er altfor søt og kvalm og smaker ikke litt godt en gang. Det er hakket over sjokoladekalender, men vi er i samme gate. Freia er jo noe helt eget, herlig aroma, fantastisk smak og konsistens, en ettersmak som er fantastisk.

Har noen vært i tvil om det?? Haha, de smaker jo vidt forskjellig

Det er da stor forskjell på de sjokoladene, i hvertfall syntes jeg det før
men nå har jeg ikke rørt sjokolade på snart 2år

Labambie skrev:

Dollface skrev:

Det er jo motsatt, Freia er jo den beste. Marabou sin er altfor søt og kvalm og smaker ikke litt godt en gang. Det er hakket over sjokoladekalender, men vi er i samme gate. Freia er jo noe helt eget, herlig aroma, fantastisk smak og konsistens, en ettersmak som er fantastisk.

begge er gode, men marabou sin er bedre... og som sagt - de dekker ulike behov
(noen sjokolademomser som meg... har nemlig ulike behov for sjokolade.. :D)

Jeg visste det selv, trengte bare bevis:P

Freia er best!:)

Sjakkruta skrev:
Har noen vært i tvil om det?? Haha, de smaker jo vidt forskjellig

Nei, det var ei som ikke var i tvil..hun mente nemlig at de er samme sjokolande:P

Jeg har bodd i Sverige i 5 år, og var det noe jeg savnet så var det Freia. Marabou kan jo ikke sammenlignes engang, er jo to VIDT forskjellige smaker. Noen som sliter med smaksløkene tenker jeg :D

Back
Topp