dere butikkansatte

linusgullet <3

Elsker forumet
 lurer på hvor lenge du har jobbet, hvor gammel du er og hva du har i timen, om noen vil svare. ser ut som jeg er kraftig underbetalt siden 2006!!!

Kommer ann på hva type butikk det er.. Dagligvare kan være mer betalt enn f.eks skobutikk..

På butikksjef.no er det satser på 2010.
De gjelder iallefall for dagligvare.

ORIGINAL: JustBe

Kommer ann på hva type butikk det er.. Dagligvare kan være mer betalt enn f.eks skobutikk..

er der jeg har sjekka, og er ihvertfall veldig underbetalt ifht satsene der. er på trinn 2, sendte mail til butikksjef.no, de mener jeg skal være på trinn 5!

Jobber som butikkmedarbeider, tror jeg har jobber i 2-3 år(fast). Har 131,50 i timen[:)] Er forresten 22 år..

De gjelder for alle utenom Coop og bensinstasjoner..Vel å merke kan man ikke kreve noen minstelønn eller tariff-satser dersom bedriften ikke har tariffavtale. [;)] Man har ingen garantier dersom butikken ikke har en fast avtale, men bare sier at de følger tariff. [;)]

Jeg er 25 år, har fagbrev som kokk og tjener 145 kr timen. Jobber som kokk også. Drittlønn.

Jeg har forresten jobbet siden.. tja. Ferdig med lærlingtiden i 2005, og har jobbet siden. (Jobbet siden 2003 egentlig, men 2 år i lære er jo egentlig skole, så..)

Jobber i butikk, har jobbet der i ca 5 år. Er 25 år å tjener 153 i timen [:)]

Har også tillegg da, men har kanskje ikke noe med dette og gjøre [8D]

ORIGINAL: Cowgirl86

Lønnstrinn 5, med 4 års ansinitet.

er du utdannet? blir perm regnet som ansinitet?

Har fagbrev og 12 års erfaring, er 28 år gammel og min timelønn er 168,43 + 8 kr timen i fagbrevtillegg[:)] (+ UB-tillegg ved kveld- og helgejobbing selvfølgelig)

ORIGINAL: Sicily

De gjelder for alle utenom Coop og bensinstasjoner..Vel å merke kan man ikke kreve noen minstelønn eller tariff-satser dersom bedriften ikke har tariffavtale. [;)] Man har ingen garantier dersom butikken ikke har en fast avtale, men bare sier at de følger tariff. [;)]