Dere brudekjole-tittere

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg har søkt litt her inne, men begynner å bli trett nå så orker ikke mer. 
Jeg leter etter en nettside med brudekjoler som det ble lagt ut link til her en tid siden.
Jeg lurer på om siden var norsk, og det var ikke billige kjoler (10-20 000 tror jeg?). 
Kjolene jeg så på var veldig sommerlige, ikke helt typiske standard-kjoler husker jeg at jeg tenkte, mye draperinger rundt livet og de var sånn at de så ut som det var litt tekstur (mye stoff) i dem, men likevel luftige.

Sikkert en umulig oppgave, men noen som vet hvilken side det kan være?

Jaaa! Det MÅ det være, det var akkurat slike kjoler jeg så for meg!

Sukk, noe så lekkert!

Jeg vet! Har funnet drømmekjolen, men den koster 19.000kr..... Ikke akkurat veldig billig :p
Godt jeg ikke skal gifte meg ;)

LittleMonkey skrev:
Jeg vet! Har funnet drømmekjolen, men den koster 19.000kr..... Ikke akkurat veldig billig :p
Godt jeg ikke skal gifte meg ;)

Huff, egentlig burde jeg ikke se på så dyre kjoler, må nok sikkert bestille meg en rimelig en på jkdress, men jeg er så trett nå, det svir på øynene, og jeg syns ikke den siden var så lett å lete på... Alt ser jo likt ut! Og jeg er litt bastant på hvilken kjoleform jeg kan ha. Helst A-form, og jeg tror sånne off-the-shoulders stropper vil kle meg best, og gjerne med drapering rundt livet som ser litt slankende ut. Vanskelig å finne når man ser kjolen for seg allerede?

Jeg likte veldig godt denne her da:
Gurokjole grå </br> NOK 10.000

Og jeg liker stilen på denne, men ikke formen øverst. Jeg har for store pupper til å kunne ha slik utrigning. 
Kirsti kjole </br> NOK 19.000

Smykke fant jeg og, gurimalla så lyst jeg har på dette!

Circle clear </br> NOK 300

Tror kanskje det var jeg som la den ut, men jeg ser at du allerede har fått link:)

Leila Hafzi har også noen fine:)

Dette er min drøm :p

Den kan knytes litt etter eget ønske, så man kan bruke den stroppeløs eller tilpasse stroppene/"sjalet".
Nydelig kjole.... Jeg vil ikke titte mer :p

Kirsti kjole

Back
Topp