Dere brillebrukere :)

• Trådstarter Trådstarter Maanda
  • Opprettet Opprettet
M

Maanda

Guest
Er det kun jeg som klarer å få dritt på glassa hele tiden?
Og jeg takler ikke skitt på dem!

Noen tips til hvordan holde de heeeelt rene og pene så lenge som mulig? :D

Er sånn her å, å det er plagsomt.
Selvvaskende briller, ja takk!

Svartengel skrev:
Samme problemet her, derfor har eg nå skaffet meg linser

Ja, brukte linser før..Men pga rift på øyet og arrdannelse kan jeg ikke lenger bruke det..Så er uvant med briller også :P Huff..

Maanda skrev:

Svartengel skrev:

Ja, brukte linser før..Men pga rift på øyet og arrdannelse kan jeg ikke lenger bruke det..Så er uvant med briller også :P Huff..

Det var leit å høyre. Eg har nett begynnt med linser, er jammen rart det også. Brukt briller i ca 3 år alt. Har du vurdert å ta laseroperasjon? Det er dyrt men.... Da blir briller/linser også, på sikt..

Svartengel skrev:

Maanda skrev:

Svartengel skrev:

Det var leit å høyre. Eg har nett begynnt med linser, er jammen rart det også. Brukt briller i ca 3 år alt. Har du vurdert å ta laseroperasjon? Det er dyrt men.... Da blir briller/linser også, på sikt..

Ja, vil ta laseroperasjon, men da må synet ha vært stabilt en stund først.. og jeg må spare penger!

Eg føler at mine blir møkkete berre av at eg SER på dei. Og det skjer nødvendigvis heile dagen... Klin umulig å unngå at dei blir skitne, men med eit lite lager med brillerensvåtserviettar i veska/jakkelommen/hanskerommet/osv. kjem i alle fall eg ganske greitt gjennom dagen. Vaskar brillene med varmt vatn og tørkar med papir om eg har det tilgjengeleg altså (eller gjer eit fåfengt forsøk på å gni dei reine med ein halvskitten genser), men våtserviettane er supre ellers.

Back
Topp