Dere bilstolflinke

Muskatt

Langtidsbruker men ingen fanatiker :-)
Junior svetter mye når han sitter bilstolen sin.såpass at han syns det er ubehagelig å sitte der. kan jeg legge et lammeskinn der om jeg klipper hull i skinnet slik at det blir festet til beltet det også? bakovervendt BeSafe det er snakk om.

Har sett at du får lammeskinn til enkelte bilstoler, men aner ikke om BeSafe fører de.
Ellers har jeg sett at blant annet maxicosi selger "sommer" trekk til sine seter, har et selv og er virkelig fornøyd med det. Jenta mi blir ikke svett når vi bruker et i alle fall og hun er varm av seg. (kan godt hende de passer til setet ditt, eller at BeSafe har noe lignende der også?)

Har vært å lett. Fant sommertrekk til maxicosien men ikke BeSafe. Derfor jeg lurer på om det ødelegger før sikkerheten om jeg bruker et skinn jeg klipper hull i selv og trer inn på selene.

Det skal gå fint. :)

Nei, ville ikke lagt et lammeskinn under barnet. Det blir ofte for tykt, og vanskelig å stramme selene. Men om det finnes et spesielt for å legge i bilstoler så er det greit :):)

eller prøv disse sommertrekkene om de finnes for besafe.. evt ha på barnet ull/silke blanding :)

Har selvsagt prøvd med silkeundertøy til han. Hele greia er ganske merkelig, før storesøster hadde aldri dette problemet. Gutten har hatt det hele tiden, men mye verre nå på sommeren. Resultatet er at han blir krakilsk i bilen.......... vi reiser på 7 timers biltur i morgen tidlig, og jeg skulle helst prøvd meg på en løsninger.g til da........... Er det sånn at det er tykkelsen det kommer an på? Skinnet er tynt altså, og han kom seg ikke ut av det da jeg prøvde å sette han ned i det. Men dersom det er tykkelse det kommer an på, kan jeg klippe hull i et handkle og bruke det i stedet?

Back
Topp