Dere bilstoleksperter!

*kvikki*

Flørter med forumet
Er på leting etter ny bilstol, og såg på tv2 hjelper deg att HTS Besafe izi Kid X3 Isofix ble best i test.. Noen som har noen erfaringer rundt dette setet?
Har litt lyst på combi sete da,litt greit å ha muligheten til å snu han i senar tid om han sku bli bilsjuk eller noe anna skulle oppstå..
Får man dette i combi?
Noen som evt har noen andre anbefalninger?

Sette stooooooooooooor pris på litt hjelp her!!  jeg er helt BLANK på dette område..  emoticon

Her vil jeg følge med. Vi er også på jakt etter ny stol! Vanskelig å finne frem i jungelen av bilstoler-og så trenger vi en som ikke tar heeeeeele baksetet! :-)

Heilt enig.. Blir jo steike forvirra av heile greia emoticon

Ble plutslig veldig usikker på om jeg skal kjøpe 0-18 kg eller 0-24 kg..
Så hadde vert fint å fått litt gode råd fra dokke bilstoleksperter!! emoticon

Du burde ikke bruke et kombisete forovervendt uansett... Du bør kjøpe et rent forovervendt når du velger å snu han.. Slike combistoler er tunge og det er ikke bra ved en eventuell kræsj.

Du får izi kid X3 som combistol, ja. Men den kan nok ikke festes med isofix når den står forovervendt... 

Lillesnille skrev:
Du burde ikke bruke et kombisete forovervendt uansett... Du bør kjøpe et rent forovervendt når du velger å snu han.. Slike combistoler er tunge og det er ikke bra ved en eventuell kræsj.

Du får izi kid X3 som combistol, ja. Men den kan nok ikke festes med isofix når den står forovervendt... 

Takk :))

Vet du om det er et bra sete? (izi kid X3)
evt noe annet du anbefaler? :)))))

på langt nær noe bilstol-ekspert,
men kan jo si vår erfaring!

vi har Besafe Izi combi x3..og er SUPERfornøyd!
trygt og godt sete, hvor ungen sitter bra ...er litt stort, men d er jeg også - og jeg får fint plass i forsete fordi om =) hehe...

ett tips er, å ikke tenke pris når man er på bilsetejakt...men sikkerhet!

Tusen takk :))))

Da tru ej det blir shopping tur i mårgå for å kjøpe nytt bilsete :)))

emoticon    Besafe iZi kid X3-  it is!! :))))

funnybunny85 skrev:
på langt nær noe bilstol-ekspert,
men kan jo si vår erfaring!

vi har Besafe Izi combi x3..og er SUPERfornøyd!
trygt og godt sete, hvor ungen sitter bra ...er litt stort, men d er jeg også - og jeg får fint plass i forsete fordi om =) hehe...

ett tips er, å ikke tenke pris når man er på bilsetejakt...men sikkerhet!

Det har vi også, vært veldig fornøyde. Tar stor plass, men vi har god nok plass i bilen alikevel, Brukes med isofiks bakoverventd og med seler forovervendt.

Ja, det er et veldig bra sete bakovervendt, og et dårligere sete forovervendt... slik er det med alle combistoler :)

Back
Topp