Dere bæredamer

KathMor

Forumet er livet
Jeg bare lurer på, å bære nå ute når det er så kaldt..

Har jo hardbag i søskenvogna, men får ikke plass til noe pose eller noe særlig tepper i da den er så SMAL.. føler det er for kaldr for den nå - får ikke dekket henne så godt da baggen er litt åpen synes jeg .. OG ikke lyst til å legge henne i vanlig sportsete vendst bort fra meg heller selv om det har full liggestilling pga den kalde vinden - OM det blir det i helgen...

Så et alternativ er da å bære henne, men å ha henne inni jakka mi... Noen som har bært sånn i kulda? Har manducan [:)]

Jakken varmer henne like godt som den varmer deg, så hvorfor ikke?
..så lenge du får jakken godt rundt og lukket, så er det vel ikke noe problem [:)]
Tenker forøvrig at du har bedre kontroll på hennes temperatur når du har henne inntil deg, enn når hun ligger i en vogn, så synest dette er bra på alle måter jeg [:)]

Ja, logisk godt poeng der![:)] Eneste jeg tenker er ansiktet hennes, men det blir vel nede i jakka det så klart !? , og litt tett luft får bare gå de få turene om vi må ut [:)]

veldig godt å bære:) det finnes bæretrekk/pose,man tar over barnet å bæretøyet:)de er veldig gode:)

Vi har bæreomslag siden jeg ikke har gode jakker som passer rundt. Også har jeg ullfleecen på. Hodet og beina er det du må passe mest på. Jeg har ullfleece labber og Stonz på. [;)]
Har bært i -3, -4 grader i en times tid.[;)]

Her får hun plass inni jakka mi - så satser på at hun er like god og varm som meg, som kua her sa [:)] Er det kun noen få minus så er det søskenvogna, men med minus 10 til minus 15 så er det for kaldr i den - da tror jeg det er best å bære inni jakka mi [:)] Med ullfleece på bein+ dressen og i tillegg inni jakka mi, så må det gå bra [:)]

Høres ut som hun skal være varm nok da ja!![:D]

Jeg går aldri utendørs med vesla når det er under 10 minus. Kun i oppvarma bil til bhg eller butikken..
Så vi er mye inne..[:o]

ORIGINAL: *MissMe*

Høres ut som hun skal være varm nok da ja!![:D]
javascript:void(AddText('[&:]'))[&:]
Jeg går aldri utendørs med vesla når det er under 10 minus. Kun i oppvarma bil til bhg eller butikken..
Så vi er mye inne..[:o]

Her har jeg ikke noe valg heller da sånn sett, med tanke på barnehage og handling [&:] Heldigvis fikk jeg ei venninne til å handle for emg i dag siden jeg er syk, men i uke så må vi i barnehagen - så vi har vært ute i rimelig kaldt jah , men ikke så lange biten til barnehagen da, og er kjapp inne mens hu venter ute

Ja - tipper snuppa skal være god og varm da ja - da blir det bæring om vi må på butikken elelr lufte oss en tur [:)]

Back
Topp