dere.. ang kjønn på ul

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
er jo litt på mai 14 forumet på facebook også siden jeg har termin 5 juni.. der inne er de jo kommet til uke 12 og 13 osv.. men det er et par stk som har fått vite kjønnet på bebien sin allerede i uke 11-12 :O går det virkelig ann?? :O er ikke det veldig tidlig å se da?

er jo litt på mai 14 forumet på facebook også siden jeg har termin 5 juni.. der inne er de jo kommet til uke 12 og 13 osv.. men det er et par stk som har fått vite kjønnet på bebien sin allerede i uke 11-12 :O går det virkelig ann?? :O er ikke det veldig tidlig å se da?

Det er visst mulig dersom du vet hva du skal se etter :)

Det går ann - men mere enn halvparten av kjønn så tidlig blir endret på ved ordinær ul.

Jeg har tre venninner som alle tre fikk vite kjønn under måling av nakkefold i uke 12-13. Alle tre fikk motsatt. Jentene har ofte hovene kjønnslepper på det tidspunktet som på Ul kan se ut som utstyret på en gutt.

.. jeg ble fortalt hos "barn i magen" at fra uke 16 er det sjeldent dem tar feil.

Jeg fikk vite det i uke 11+3 sist, men hun sa at det var langt fra sikkert ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg fikk beskjed i uke 14 om at det kunne være jente. men det kunne være gutt... doh... men at hun tippa det var jente ut i fra det hun så, men ville ikke skrive på seg ansvaret ;) hehe

Jeg fikk vite jente på førstemann, og jordmora på oul var bombesikker. Dro på 3D ul i uke 30 og han ul legen kunne fortelle at da vi så foten til babyen så mente han at det var aldeles ikke var noen ballerinafot og her kan du se en struttende tissefant. Mildt sagt sjokk;)

hadde du kjøpt inn mye utstyr å sånt i "jente farger" ?
Jepp:) vi fikk mye råååååsa til jul..... Men vogn kjøpte vi heldigvis i nøytral og brun farge... Fikk bytta litt klær da...

Jeg veit ikke hva det blir.. Første ul var på privatklinikk i Majorstua da var jeg i uke 14 legen Trolle mente det var ei jente ., så var jeg på ul uke 18 på sykehuset og der sa jordmor at det blir en gutt og skrev t.o.m på papirene at det blir gutt denne gangen også.. Jeg vet ikke hvem jeg skal tro på det hadde vært bra å vite på forhånd hva det blir slik at jeg ikke kjøper ting og tang bare i nøytrale farger

Venter barn nr.2

Back
Topp