Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her også en av hver. Med gutt var jeg lite kvalm, jobbet full til 3 uker før termin(1 uke før han ble født) og helt fint svangerskap.
Med jenta var det tungt. Jeg fikk hyperemesis første 5 måneder, ble lagt på sykehuset 3 ganger, ble lammet halv ansiktet mitt i uke 20-22, og var sykmeldt fra uke 20 og utover til permisjonen.
Jeg har to gutter fra før Er over 7 år siden siste svangerskap nå, så her er det en liten "attpåklatt" på tur ❤
️Første svangerskap merket jeg nesten ingenting, andre svangerskap hadde jeg så og si alle plager det gikk an å få etter første trimester.. De 5 siste ukene ble det krykker pga. bekkenløsning bl.a..
Denne gangen har startet med morgenkvalme, mye stikking i eggstokkene og ekstremt lite energi, så krysser alle fingre og tær for at dette gir seg til andre trimester og at alt går som smurt derifra
Så foreløpig er det 3 helt ulike svangerskap for min del.
Har 2 gutter, hatt hyperremisis begge gangene. Innleggelser og mye kvalmestillende. Andre gangen slet jeg mer med bekkenet også. Hatt total avsmak til godis og brus begge gangene og lagt på meg ca 12 kg.
Denne gangen er jeg foreløbig veldig trøtt, mye hodepine og har et ekstremt sug etter søtt! blir spennende å se!
jeg har ei jente fra før, og med henne var jeg ekstremt dårlig.
nå vet jeg ikke hva jeg venter, men kvalmen er langt ifra ille, og jeg er ekstremt trøtt, noe jeg ikke var sist. jeg misstenker at jeg bærer på en liten guttetass ja <3