dere andre..

trille85

Glad i forumet
Har dere fremdeles mye problem med nye forumet? Her løser det seg mer å mer. Får logga inn 90% av gangene og har mindre problemer med å få lese hva andre skriver. Begynner å godta det nye jeg nå. Synd med smilyene da:( savner de en del. Orker ikke å bruke flere minutt på en smiley. Å skrekkelig trist at det er så stille på hele BV:(

har ikke noe problem, og har kun 2 ganger ikke klart å se det noen har skrevet.

Jeg logger ikke inn via babyverden.no, jeg trykket inn "rom" i fanen, og da dukker desemberlinken opp - da kommer jeg rett inn her ;) Kanskje det er derfor jeg ikke har hatt innloggingsproblemer :)

Har lagt siden med desemberforumet som favoritt på mozilla firefox, kommer rett inn med en gang!

Og av og til må jeg skrive for å se hva andre har skrevet, men det gjør ikke sååå mye:p

Frøken Lillan skrev:
har ikke noe problem, og har kun 2 ganger ikke klart å se det noen har skrevet.

Jeg logger ikke inn via babyverden.no, jeg trykket inn "rom" i fanen, og da dukker desemberlinken opp - da kommer jeg rett inn her ;) Kanskje det er derfor jeg ikke har hatt innloggingsproblemer :)

Hvordan gjør du det? jeg bruker chrome nettleser. Firefoxen vår ble tullete..

synes det blir bedre og bedre men er fryktelig dumt at det er så stille her:/
har ikke vært så aktiv tidligere men føler jeg er litt mer aktiv nå:)

D blei bra så hipp hurra tenkte jeg, men så blei d helt på tryne igjen. Men nå har jeg faktisk fått logga inn et par dager igjen så får håpe d er bra nå daemoticon

Vet d er mange som sliter mye enda!

Funker veldig bra her:)

Back
Topp