Dere andre som venter nr 3 eller 4...

Trollmor Til Tre

Forelsket i forumet
Har dere fått mage enda? Når kom den isåfall? Jeg er 7+2, og magen ser ut som om jeg er hvertfall 3-4 mnd på vei. Veldig vanskelig å skjule
 
Venter nr 3 og magen kom i uke 4 den :/ er 7+0 nå og ser ut som jeg er 4 mnd på vei :/
 
Prøver så godt jeg kan å skjule den i store gensere men det spørs hvor lenge til det varer .. gruer meg da til folk spør hvor langt jeg faktisk er på vei og jeg da svarer at jeg såvidt har blitt gravid :/
 
Magen har kommet her også. Er nr 4. 7+4 uker i dag
 
Jeg er 9+6 og den syns godt hvis jeg har litt trenge klær på. Prøver å ha litt store gensere på meg ;) men ja, ser ut som jeg er myyye lenger på vei.....
 
Ja ser ganske gravid ut eg og, men tviler på det e noen som tør å kommentere det med det første for då tror de at de e frekke siden eg e stor fra før ;) :p
 
Nærmer meg 11 uker, men lite mage ...
Kun oppblåst om kvelden, men det er ikke babyen ihvertfall ;)
 
Jeg venter nummer tre og magen har vært kjempeoppblåst siden positiv test, omtrent. Når kvelden kommer ser jeg veeeldig gravid ut :)
 
Jeg har tydelig mage og bruker allerede gravidbukser, åttende uke nå. Venter nr tre.
 
Jeg også har mage, og må bruke mammabukser. Er 7+4 idag. Mistenker at mesteparten er fordi jeg er forstoppet og oppblåst, men det er slitsomt likevel. Har jo ikke tenkt å offentliggjøre det enda..
 
Er ikke meningen jenter, men jeg er super gla for at det ikke bare er meg som har dette problemet hihi :):)
 
For å si det slik: familien vet ikke noe enda og vi skal holde det skult til julaften. Så jeg kan ikke treffe de før den tid omtrent
 
For å si det slik: familien vet ikke noe enda og vi skal holde det skult til julaften. Så jeg kan ikke treffe de før den tid omtrent

Haha om ikke min familie skulle visst noe så hadde jeg også sliti:p
 
Er ikke sikkert dere bare er oppblåst. Jeg var hos legen forrige uke ( 8+5) og da kunne han så vidt kjenne livmoren over symfysen ;)
 
Vokser livmoren kanskje noe raskere når vi venter nr 3 ?:)

Må spørre om det høres helt teit ut å nyse og da få kynnere i 2 sek øverst på høyre side magen.. nøyaktig samme sted hver gang :/
Iogmed jeg bare er 7+0 mener jeg :/

Men husker hvordan kynnere kjennes ut og det strammer seg like mye nå ved nys ... kan tilogmed kjenne området det strammer seg...
 
Er 7+5 syns å skimte noe, men foreløpig så er d vel stortsett bare den vanlige magen som gjør d;) Jeg er ganske tynn, men har delte magemuskler etter de forrige svangerskapa som gjør at magen tyter så jeg ser gravid ut uansett, tar nok litt bittelitt mer tid før jeg kan føle meg stolt for at d er en ekte gravid-mage :p BTW Drømmeren84; Jeg har også kjent d, men kan ikke si at d er kynnere pga at d bare er på høyre side, men veldig likt og ganske vondt ja, er nok ganske normalt, mener jeg hadde d sist også.. :)
 
Vokser livmoren kanskje noe raskere når vi venter nr 3 ?:)

Må spørre om det høres helt teit ut å nyse og da få kynnere i 2 sek øverst på høyre side magen.. nøyaktig samme sted hver gang :/
Iogmed jeg bare er 7+0 mener jeg :/

Men husker hvordan kynnere kjennes ut og det strammer seg like mye nå ved nys ... kan tilogmed kjenne området det strammer seg...
Livmoren er jo en muskel og den blir slappere og mer utvidet for hvert svangerskap og vokser derfor fortere hos fleregangs gravide enn hos førstegangs ;)
 
Er 7+5 syns å skimte noe, men foreløpig så er d vel stortsett bare den vanlige magen som gjør d;) Jeg er ganske tynn, men har delte magemuskler etter de forrige svangerskapa som gjør at magen tyter så jeg ser gravid ut uansett, tar nok litt bittelitt mer tid før jeg kan føle meg stolt for at d er en ekte gravid-mage :p BTW Drømmeren84; Jeg har også kjent d, men kan ikke si at d er kynnere pga at d bare er på høyre side, men veldig likt og ganske vondt ja, er nok ganske normalt, mener jeg hadde d sist også.. :)

er på høyre side her også, kaller det kynnere pga det strammer som en kynner 2 sek :p så var den beste måten jeg kunne beskrive følelsen på :p
 
Mitt 4 svangerskap på 6 år. Å magen har kommet mye fortar. Fikk bekrefta d hos jordmor på fredag. Men ho sa d va vanlig at den vokste fortar før hvert svangerskap. Regne me at over jul e den godt synli. Pga at æ allerede har før mye så slit æ me å finne klær som passe utwn at d vises.
 
Back
Topp