Dere andre som ikke skal vite kjønn

Aléria

Gift med forumet
Julistrålene 2025 ♡
Junilykke2018
Marshmallows2021
Dere andre som ikke skal vite kjønn; prøver dere bevisst å unngå å tenke på babyen som et visst kjønn? Om man f.eks. har en magefølelse liksom. Jeg tenker og er redd for at det blir rart/feil om man har magefølelse for et kjønn, så viser det seg ved fødsel at det er det motsatte :hilarious: Vil liksom ikke føle at babyen min er feil baby hvis dere skjønner :p Så jeg undertrykker alt av magefølelse o.l. :hilarious:

Sniker fra oktober

vi vet ikke kjønn å jeg har som du sier undertrykt alt av magefølelse for å ikke få «feil» kjønn :hilarious:
Det å handle nøytrale klær har hjulpet, når man begynner å vaske å stelle med dem går det mer opp for en at man faktisk ikke vet :)

Ja, jeg prøver å ikke tenke så mye på kjønn. Blir en spennende fødsel:woot: Skal kjøpe inn litt nøytrale klær og vi kaller mageboeren for «lille». Hjelper litt på å ikke si «han», selv om vi begge har følelse om at det er en gutt til på vei:)

Jeg er overbevist på at jeg har gutt og tenker kanskje om baby som om en gutt. Vi har svar på kjønn skrevet på papir da jeg tok NIPT, mannen min fjernet det for meg men jeg tolket svar på testen som at det er jente ( de skriver om risiko for turner syndrom kan oppstå kun hos jente) og det var faktisk rart men jeg ble kanskje skuffet for at jeg fikk vite kjønn likevel. Så har jeg sjekket godt og det visste seg at de skriver lav risiko for turner også hos gutter :cat: så jeg fortsatt ikke vet.
Jeg er innstilt på gutt men samtidig er jeg ikke opptatt av det i det hele tatt. Sliter litt med guttenavn bare.
Ellers kjøper jeg ingenting!! Har gutt og jentefra før :happy:

Jeg trodde jeg kom til å "vite" hva det var, siden jeg hadde veldig spesifikke ting jeg ville spise med jente i magen, og helt andre ting når det var gutt. Men denne gangen er det heeelt andre ting igjensom jeg aldri har likt noe særlig før. Så vi får bare vente å se da :wideyed:

OUL er vel overstått og vi holdt oss til planen med å ikke vite kjønn :joyful: Så heller ikke noe som helst antydning til hverken det ene eller det andre, så vi er virkelig clueless :D Jeg var litt bekymret tidligere i graviditeten for om jeg ville føle samme tilknytningen når jeg ikke vet kjønnet, men det var virkelig en unødvendig bekymring! Nå som jeg har begynt å kjenne den lille idet hen tumler rundt der inne og sparker og styrer på, så er jeg helt forelsket!:love7 Og kjønnet er virkelig revnende likegyldig, det er min lille baby uansett ❤❤❤

Vi skal vite kjønn idag via gender reveal. Veldig spent! Har lyst på jente men er litt redd hvordan kommer å reagere når vi poppe ballonger og se at det er gutt :hilarious: begge kjønnen er selvfølgelig ønsket og elsket men man kan ikke nekte følelse sine ;)

Vi skal vite kjønn idag via gender reveal. Veldig spent! Har lyst på jente men er litt redd hvordan kommer å reagere når vi poppe ballonger og se at det er gutt :hilarious: begge kjønnen er selvfølgelig ønsket og elsket men man kan ikke nekte følelse sine ;)

lykke til! :happy:

Back
Topp