Dere andre som har tatt ks. se her!

Krølla82

Forumet er livet
Åssen ble dere lappa sammen? Ble dere sydd? Stifta eller limt?

Jeg ble limt utvendig og sydd innvendig noe som innebærer at jeg har en løkke utenfor magen. Lurer på når denne vil dette av? Tråden jeg er sydd med innvendig skal jo naturlig nok rotne og jeg aner jo ikke hvor lang tid dette vil ta. Jeg er også ganske så rød der denne løkka stikker ut av magen. Kan det ha blitt litt betent der? Jeg har prøvd å "rense" litt der med klorheksedin, men det er fortsatt rødt. Ellers har såret utvendig grodd kjempe fint.

Ble sydd innvendig og stifta utvendig.. Men, merket ingenting til de innvendige stingene. Her gikk litt av såret opp igjen når de fjernet stiftene, så etter mye etsing og daglige sårskift har det endelig grodd. Etter 7 uker...

Ble sydd invendig, men hadde to tråder som kom ut og var bundet sammen. Var og fjernet de etter 7 dager!

ORIGINAL: MV07

Ble sydd invendig, men hadde to tråder som kom ut og var bundet sammen. Var og fjernet de etter 7 dager!

Hm...Jeg fikk ikke beskjed om at jeg skulle dra og få disse fjernet...trodde den skulle dette av av seg selv jeg.

ORIGINAL: TrollebolleMor

Ble stiftet...[:)]

Åssen føles dette? Ååååh, kjenner jeg GRUER meg nå!![:o] Ligge der og vite at man blir sydd og stifta sammen igjen![:o]

Hehehe, den løkka der ble et stort prosjekt for meg.... Kanskje en mnd eller lenger etter snittet fattet jeg ikke åssen den knuten skulle forsvinne.... Da jeg dro forsiiiiktig i den så såg jeg jo at den "hang fast" og at det var mer inni der.
Men en dag gidda jeg ikke ha den der lengre og bare nappet alt jeg kunne[:-] Da kom knuten og litt tråd ut og det ble et hull der[8D]

Ble sydd invendig, men hadde litt tråd som kom ut. Fikk litt betenelse, så jeg måtte bruke pyrisept\basimysin salve.

ORIGINAL: Hot*Mama

Åssen føles dette? Ååååh, kjenner jeg GRUER meg nå!![:o] Ligge der og vite at man blir sydd og stifta sammen igjen![:o]

Jeg fikk full narkose jeg så jeg var jo ikke "tilstede" når de sydde meg igjen. Du skal tydeligvis ha planlagt ks. Tro meg du kommer ikke til å tenke på dette overhode...man inntar en tilstand når det gjelder fødsel og ks som en ikke kunne innbilde seg på forhånd. Du kommer kun til å tenke på ungen din og at du er ferdig. Hilsen meg som trodde jeg skulle være livredd for alt,men som ga fullstendig f så fort fødsel og ks var i gang.[;)]

Ble sydd. Hadde noen tråder som stakk ut. Men husker jammen ikke hva som skjedde med de trådene... Datt sikkert av eller noe. 

ORIGINAL: Regan

Hehehe, den løkka der ble et stort prosjekt for meg.... Kanskje en mnd eller lenger etter snittet fattet jeg ikke åssen den knuten skulle forsvinne.... Da jeg dro forsiiiiktig i den så såg jeg jo at den "hang fast" og at det var mer inni der.
Men en dag gidda jeg ikke ha den der lengre og bare nappet alt jeg kunne[:-] Da kom knuten og litt tråd ut og det ble et hull der[8D]

Åh gud...nei nappe i den tråden tør jeg da ihvertfall ikke...tenker at da revner jeg vel opp innvendig og alt blir bare krøll...hehe...[8D]

Ble sydd pent sammen innvendig (tror jeg for jeg så aldri noe til noe sting)
Så heller ikke noe til noe endesting[8|]

Helt ærlig,kjente ikke en skit av det,hehe.
Og når de ble fjernet,så kjente jeg heller ingenting [:D]

Det var jo betryggende og høre da![:)]

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: thejohan

Syns den stiftinga høres så grotesk ut...[&:]
Vet du,jeg har fått et helt utrolig FLOTT arr etter det der.(Enda det var hastesnitt)
Og sting er "ekklere" å fjerne,enn stifter [;)][;)]

Søstra mi ble stiftet, og hun har et fint arr, men syns bare at det høres så groteskt å bli stifta sammen.. *grøss*
Den lyden kan ikke være mye god...[&:]

Jeg tror ikke man tenker over den lyden i det hele tatt...man har jo akkurat blitt mor...helt andre tanker som farer igjenom hodet ens da.[;)] 

Jeg klarte ikke å slappe helt av før stiftene var borte og da klarte jeg å ligge på magen. (De oppfordret meg til å ligge på magen)

Ble stiftet igjen[:'(]. Arret er nedover pga dårlig tif, og et er så stygt[:'(]

Første gangen blei æ sydd både innvendig og utvendig..da sku stingan ramle bort sjøl.. Og det gjorde dæm [:)]
Andre gangen blei æ sydd innvendig og stifta utvendig med graffa,el ka det hete.. Va lamma fra midten og ned begge gangan,så kjente ingenting.. Ande gangen lå æ lixom bare å venta på at dæm sku bli ferdig..hehe.. Lillemor kom 19.49.. Huske æ så på klokka,så at den va 20.15 OG spurte om dæm va ferdig snart..[8D] Dæm svarte bare at dæm hadde 7 lag som sku sys,så det tok tid..hehehe.. 20.55 va æ på oppvåkninga [:)]

Helt ærlig,kjente ikke en skit av det,hehe.
Og når de ble fjernet,så kjente jeg heller ingenting [:D]

Det var jo betryggende og høre da![:)]
Jeg er kjempe fornøyd med hele opplevelsen,hadde bare spinalbedøvelse[:)]

Er ikke den spinalbedøvelsen veldig ubehagelig? Må være ekkelt og ikke kjenne beina![:o]

Sydd innvendig og limt uttapå ;) null tråder i sikte og jeg har verdens fineste arr...en syyyl tynnstripe under trusekanten[:D]

Back
Topp