Dere andre som har født..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Hvordan var/er tilstanden til kroppen? Jeg har sånn muskel-vondt i hele kroppen, og det pleier jeg å få rett før jeg blir skikkelig syk. Kan ikke huske jeg hadde det slik etter de to andre. Er det slik hos dere andre?

Det ble bedre i går etter jeg fikk slappet av hele dagen, men idag kom jeg hjem fra sykehuset og klarte ikke la være å starte adventspynting/støvsuging av stua, og nå er jeg helt slått ut igjen, så redd for at jeg brygger på noe.. Håper litt søvn hjelper på!

Jeg var så enormt gangsperr og vondt over alt.. men nå fikk jeg influensa også.. men ikke før etter 1 god uke da..

Jeg har dritvondt i ryggen! Sånn sliten og støl - vondt. Håper det er pga fødselen og at det går over igjen. Stod på de værste riene på slutten så håper det er derfor.
Ellers har jeg vondt/er øm i magen og håper og tror det er i livmora.
Bekkenløsninga er mer eller mindre den samme. Men overraskende lite vondt i nukka denne gangen :)
Ellers er jeg fortsatt sliten og trøtt da.

Har veldig lyst å skrive at dere ikke har noe å klage over, heldig grisene som har fått ut unga sine;)
Men forstår jo at nye utfordringer, problemer og bekymringer begynner når siste pressrie er over:)

Har veldig lyst å skrive at dere ikke har noe å klage over, heldig grisene som har fått ut unga sine;)
Men forstår jo at nye utfordringer, problemer og bekymringer begynner når siste pressrie er over:)
Klager langtfra:) men sikkert mange (spesielt 1.gangsfødende) som kanskje tror at kroppen blir helt smertefri etterpå og at energien er på topp :) greit å vite hva man kan ha i vente.

Jeg h
Hvordan var/er tilstanden til kroppen? Jeg har sånn muskel-vondt i hele kroppen, og det pleier jeg å få rett før jeg blir skikkelig syk. Kan ikke huske jeg hadde det slik etter de to andre. Er det slik hos dere andre?

Det ble bedre i går etter jeg fikk slappet av hele dagen, men idag kom jeg hjem fra sykehuset og klarte ikke la være å starte adventspynting/støvsuging av stua, og nå er jeg helt slått ut igjen, så redd for at jeg brygger på noe.. Håper litt søvn hjelper på!
Jeg har ikke født nå, men etter førstemann var jeg så støl som jeg aldri før har vært - i hele kroppen:-)

Jeg var støl i hele kroppen ett par tre dager etter fødsel. Bekjenlåsning bak har jeg også fått og ettersom jeg revna ganske heftig innvendig har det vært nesten umulig å bevege seg og å sitte frem til nå 3 uker etter fødsel:/ synes personlig jeg kan klage litt på disse smertene jeg. Ja jeg har fått verdens beste lille herlige gutt, men fy fader hvor lite forberedt jeg var på smertene både under og etter fødsel..

Nei jeg klager ikke, er redd for infeksjon eller noe i kroppen, da det kjennes ut som jeg begynner bli syk! :p

Ser ut som flere har det som meg, har satt seg skikkelig i ryggen her over natten, så er gjerne bare sliten i kroppen. Er vertfall ikke blitt syk enda :) Tenkte å prøve å gå en liten tur idag, gjerne det hjelper for kroppen å få røre litt på seg :)

Back
Topp