Dere andre som er konisert!!

**Bella**

Elsker forumet
Fikk svar på celleprøven i går og den var bra!! Det var virkelig gode nyheter!!!! :)

Har dere andre koniserte blødd i svangerskapet? Har spottet hele veien og fått beskjed om at det er pga koniseringen ogskjøre slimhinner.. Men det er ikke gøy!!! :(

Jeg hadde det samme i begynnelsen men er ikke skjedd på en stund nå... Celleprøven min ble tatt når jeg var nesten fem uker på vei, og den var også bra heldigvis :))

Celleprøvene mine var og bra sist jeg tok en i hvertfall. Jeg blør nesten daglig, gjort det i 14 dager nå, men gyn her og gyn på sykhuset trodde ikke det hadde noe med koniseringen å gjøre. :confused:

Så bra å høre at alt var i orden!:) Det var gode nyheter:)

Jeg ble konisert våren 2010. Alle celleprøver tatt i ettertid har vært normale. Har ikke hatt problemer i noen av svangerskapene relatert til koniseringa. Men nå er det gått noen år siden, og det var veldig lite som ble tatt.

Så bra å høre at alt var i orden!:) Det var gode nyheter:)

Jeg ble konisert våren 2010. Alle celleprøver tatt i ettertid har vært normale. Har ikke hatt problemer i noen av svangerskapene relatert til koniseringa. Men nå er det gått noen år siden, og det var veldig lite som ble tatt.

Har du fått barn etter koniseringen? Hos meg tok de også lite. Ca 0,7 mm. Men jeg spotter og blør.. Blir så engstelig!! :(

Fjernet en del av livmorhalsen pga celleforandringer .regner med at du har tatt celleprøve i løpet av ditt liv? Om den viser forandringer kan det være man må gjennom et lite kirurgisk inngrep for å forebygge evt livmorhalskreft. Dette kan i noen tilfeller føre til komplikasjoner i senere svangerskap ved prematur fødsel og noen få tilfeller senabort! :(

Back
Topp