Dere andre som er i uke 5 :)

Sissi

Glad i forumet
Hvilke symptomer er det dere har? Her er det ikke mye.. litt ømme pupper, ikke lyst på noe som helst av mat og hvertfall ikke godteri :O litt kvalmebølger innimellom..

Så nå er jeg nyskjerrig på deres symptomer i uke 5 :D

Ellers håper jeg dere har en fin søndag jenter :)

Lite symptomer her altså. Begynner å få litt "urven" følelse i magen slik jeg hadde sist svangerskap. Tørr nesten ikke tenke på plagene - redd jeg setter i gang for fult da! :p ;)

Fant ut at jeg var gravid i uke fem.. Da hadde jeg begynt å spise på natta, og å være smådårlig på morgenen.

veldig lite symptomer her ennå, kan merke det litt på energien, klarer ikke å være like "på" og sprudlene, litt mer trøtt. Kan kjenne meg litt uggen innimellom. Også har jeg mer temperatursvingninger enn vanlig. Men alt dette er ting jeg ikke legge så kjempe godt merke til i en hektisk hverdag, så noen ganger blir jeg litt skeptisk til om jeg faktisk er gravid :/
gleder meg til man er over de 12 første ukene, og graviditeten blir litt mer "virkelig" for meg :)

kvalme, ømme pupper, irritabel, murringer og strekk i livmor, halsbrann :)

Trøtt! Av og til murringer og stikkinger. Kvalmen kommer og går litt, men har vist seg lite de siste dagene. Ømme pupper. Blir fortere sulten enn jeg pleier :p

Er i uke 8 nå, men i uke 5 begynte eg å føle meg uggen viss eg ikke spiste! Samtidig som matlysten forsvant helt!

Jeg merker ingen ting, nesten så jeg begynner å lure på om jeg faktisk er gravid.. :/

Godt å se det er flere med lite tegn til det som er der. Har sett to ganger alt så vet det er noe, men føler meg ikke gravid ennå. Men ser i grunnen frem til noen tegn etterhvert, selvom jeg får se det hver uke. 5+6 her da

Veldig lite. Litt mer sulten enn vanlig. Og må opp og tisse hver natt. (Begynte med det før jeg skjønte jeg var gravid)
Men i alt i alt så lite plager at man neste tviler litt... :)
Krysser fingrene for at formen holder seg like fin fremover også!

Hei jeg er 5+5 i dag. Har hatt verkende brystvorter siden en uke før ikm. Har også vært ekstremt tørst,mens og ryggverk.

Er bare i uke fire, men murringer i magen, superømme pupper og fryktelig trøtt! Og plutselig veldig glad i bringebær :-)

Jeg tror (ustabil syklus) at jeg er i uke 4-5, og jeg testet fordi jeg hadde vond/øm korsrygg og mensmurringer over flere dager, samt noen skikkelige vondter i lysken kvelden før jeg testet. Det var faktisk smertene i lysken som først fikk meg på tanken på å teste, for jeg la meg ned på gulvet med føttene på en stol for å lindre. Mens jeg lå der kom jeg på at det finnes masse bilder av min mor som er tatt tidlig i hennes svangerskap, hvor hun ligger på samme måte.

Bortsett fra periodevis mensmurring og øm korsrygg, så er termostaten min litt ustabil. Enten så er jeg kjempevarm, eller så fryser og kaldsvetter jeg. Er vel fare for at jeg er noe hormonell også, for humører svinger veldig og tårene sitter løst. Løper stadig på do, også om natten.

Ingen ømme pupper eller kvalme ennå, heldigvis :)

Ømme pupper delux!! Det må vere det verste,
Kvalme om kvelden særlig viss jeg glemmer å spise,murringer i magen og strekk i livmora+kondisen er helt på trynet:-( Er 5+2 eller 3 nå etter midnatt:-)

Ellers er jeg ok :gen014

dautrøtt og ufattelig utålmodig! *jubler for trassalder*. Mannen fant ut at det kan bli et langt år.. hehe.. Den verste kvalmen lar vente på seg, murrer både når jeg er sulten og mett, men matlysta er i grunn søkk vekk.. ellers så er puppene skikkelig ømme og hetebølgene kommer så fort jeg beveger meg..

Back
Topp