Dere andre med tvillinger

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Jeg regner med at vi kanskje alle har vært på OUL nå? Hva slags oppfølging får dere videre?
Her fikk jeg tidlig vite at vi venter eneggede tvillinger, men på OUL var de ikke helt sikre på om det stemmer. Men samtidig klarer de ikke finne ut om guttene deler morkake eller ikke (vært hos spesialist, som heller ikke klarte å se det pga plasseringen), så dermed blir jeg fulgt opp som om de er eneggede, og skal på kontroller annenhver uke (hvertfall foreløbig).

Også et annet spørsmål. Er det noen av dere som har en god app eller lignende nettsted hvor det står litt om utviklingen til tvillinger i magen? Type "uke for uke med tvillinger" eller noe sånn?

Jeg får oppfølging for toeggede, da de mest sannsynlig er det. De ligger i hver sin sekk med hver sin morkake. Jeg har vært på en ul i uke 22 for å kontrollere vekst. Skal tilbake i uke 24 for å måle livmorhalsen, så er neste kontroll i uke 28. Godt du får oppfølging som om de er eneggede når de er i tvil[emoji4]

Leste et sted om en app, uke for uke. Det finnes ingen norske, men var en engelsk jeg leste om. Har ikke lastet den ned, kommer heller ikke på hva den heter.

Tror også tvillingforeningen har noe, men når jeg meldte meg inn hadde de noe feil på siden. Så jeg får ikke tilgang til å lese der før i desember..[emoji57]

Back
Topp