Dere andre med 1 åringer........

Stine_85

Elsker forumet
Hva av deres mat får de???

Her får lillemann: Pizza,wok,koteletter(skjærer opp i små små biter), gryter.. Tja,han får så å si alt vi spiser så lenge det ikke er altfor sterkt! Han elsker mat med mye smak i[:D]

Smaker det meste[;)] Men han er veldig kresen[8D][8D] Favoritten er pizza og potetmiddager[;)]

vil si han får det meste som vi spiser så lenge det ikke er for sterkt[:)]

ORIGINAL: Labambie

Her spiser vi fortsatt ikke mat... [&:][8|][X(] Bare grøt. Ikke noe brød, ikke noe middag, ingenting.. Så, jeg misunner virkelig dere som har barn som spiser.

Uff,så kjedelig da.. Liker hun ikke?
Her kan lillemann spise opptil 3 brødskiver på morgen og kveld dvs 6 brødskiver om dagen[:)] + litt frukt/mellommåltider. Og så en porsjon middag.[:)]. Idag f eks spiste han 1 hel potet og en halv kotelett[:D] Han spiser ganske bra,men legger ikke på seg noe særlig,han har enorm forbrenning[;)]

Bøllebolla mi får det meste vi spiser, gjorde en feil med eldstemann  ang middag og den gjør jeg ikke igjen [;)]

Oliver spiser alt vi spiser, har ganske barnevennlig mat da [:)]

En av favorittene er meksikansk gryte, da sleiker han faktisk talerkenen [:D]

Snuppa spiser det meste av middag her også, men vi er strenge på snop. Hun får smake litt kake og kjeks, men sjokolade, saft, brus, og annet av søtsaker får hun ikke.

ORIGINAL: nate79

Bøllebolla mi får det meste vi spiser, gjorde en feil med eldstemann  ang middag og den gjør jeg ikke igjen [;)]

samme her...har en middagsnekter[:'(] på snart 3... kun brødmat han vil ha

alt vi spiser, med og uten krydder..

hu får smake på stort sett alt vi spiser så lenge det ikke er sterkt og mye krydder....
og har god appetitt[:D]

ORIGINAL: anziii

vil si han får det meste som vi spiser så lenge det ikke er for sterkt[:)]

Samme her[:)][:)]

ORIGINAL: Grimera

Sander får alt vi spiser untatt taco[:)]

samme her

heh, laget akkurat en tråd om dette.. for jeg er har så dårlig fantasi :p

Lillegutt spiser ikke noe særlig til grøt lengere, for han ble så lei..så prøver å få i han mye grovt brød med pålegg som leverpostei, skinkeost, fruktpurè, banan, ost

Av frukt så spiser han Druer (han ELSKER druer), eple, pære og banan.

Av middag så får han som oftest..

kjøttkaker i brunsaus med potet og grønnsaker
Pølser, potet og grønnsaker
Fiskeboller i hvitsaus, med gulrøtter
Fiskekaker med potet og gulrøtter
Fiskegrateng
Fiskepinner

Har ikke peeeiling på hva annet jeg kan gi han jeg?[8|] 
Han har ganske sart mage, så det er ikke alt jeg tør å gi heller..

Back
Topp