dere andre IVF`ere! se hit litt!

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
jeg sette jo utrogesttabletter 3 ganger om dagen, og da kjenner jo en lett den berømte livmortappen..
men i dag er livmortappen heeelt annerledes en ellers! KJEMPE stor og brei, og så er den veldig lav! ligger kanskje bare 3 cm innenfor! er dette normalt?

er ca 7+5 i dag..

Jeg har ingen aning:hilarious:. Er ikke så godt kjent med underlivet mitt at jeg vet om jeg kjenner livmortappen eller ikke:shy:. En bekymring mindre:p. Håper noen andre kan svare deg;)

Beklager, kan heller ikke svare. Har sluttet med lutinus. Hadde heller ikke da peiling på livmortappen. :p

Håper noen andre kan svare deg.

Tar også lutinus, men med applikator så aner ikke åssen den tappen kjennes ut :o men følger med, for jeg er nyskjerrig på svaret :)

Aner ikke jeg heller.
Setter bare Lutinus så langt opp den kommer, og det er litt varierende.

Har du fortsatt blødninger eller?
Har økt her i dag, blir så stresset av det!

Ååååå! Nå gikk det opp et lys for meg! Den er jo DEN! Da har jeg lurt på det samme selv! (Flaut!) :D:oops::rolleyes:

Hmm, kjente aldri noe til DEN med lutinus... :nailbiting: Brukte alltid pinnen da...

Jeg kjenner ofte at den kan være lengre nede og kjennes "åpen" ut av og til... Spurte gyn om det var tegn på abort, men det var det visst ikke. Har kjent det flere ganger, men alt ser fint ut på ul! Regner med det bare er på grunn av utrogesten:-)

har kjent mye på "tappen" før ivf også, så har jo opplevd den lav, åpne, myk, hard, høy, lukket osv..
men den var SÅÅ stoor! som om den dekket hele "inngangen" :p vet ikke hva det var som gjorde det, men når jeg skulle sette utrogest senere på dagen var den vanlig igjen og har vært slik siden :)

Back
Topp