Dere ammeøknings eksperter (FenActin)

KathMor

Forumet er livet
Nå har jeg tatt 2 dose FenActin og drikker weleda ammete til den store gullmedaljen - når kan jeg forvente 1 liter i hver pupp?? [8|][8D]

hahahaha.... ikke tenk på det snuppa!!!! [:D]

Virker Isabelle fornøyd ?

kommer til å måtte levere melk du nå frøken freken!

Ja egentlig - blid hele dagen... Meeeen ikke alltid på kvelden... Tror jeg pupper litt dumt på kvelden, for ofte rett og slett, for hun ber ikke om det.. Mi er sånn som spiser seg opp om dagen... SÅ siste måltid på soverommet er det "tomt"[>:]

Men i kveld måtte jeg ty til 100 ml fra lageret fra frysen.. SÅ blir hun sint når hun er trøtt og det ikke kommer noe... SÅ bare krøll i kveld.. mi er våken der inne enda tror jeg - det sier sitt for vår del [&:]

ORIGINAL: 1gangs lykke

kommer til å måtte levere melk du nå frøken freken!

OHHH AI LAIK AI LAIK[:D]

Himmel - er som å være gravid igjen detta - løper å tisser heeeeele tiden!! [:D][8D] Drikker så mye!

Men må jo innrømme jeg ikke merker masse forandring enda [8D]

Hva er detta? Noe som øker melkeprod? Hva, hvor, pris, resept?[8|]
Interessert i lt som kan få det til å øke på her så han vil ta puppen igjen[;)]

hvor kjøpte dere det hen???

ORIGINAL: firsttime1

Til meg økte produksjonhastigheten fra 3-4 timer ned til 2 timer for å få full pupp[:D]. har ikke fått litervis enda[;)]. men har nok vertfall[:D][:D][:D]

mange av dere som har gode erfaringer med den?
Lurer på om knuppen ville tatt puppen bedre dersom melka kom nogenlunde med engang jeg la han til..[:)]

Nå pupper jo mi hele tiden på natta, så da rekker de ikke fylles opp så mye [8D] Men i går på dagen fikk jeg full pupp gitt! Og når vi da skulle puppe siste måltid gikk det mye bedre - med full pupp! Og det kom mye melk, hun svelgte på hvert sug, istedet for annenhvert!! Melka kom ikke så mye fortere, men kanskje litt? Kanskje fordi jeg selv var mere avslappa [;)] Men var så fornlyd der jeg jeg gikk rundt med en full pupp gitt [8D]

ORIGINAL: KathMor

Nå pupper jo mi hele tiden på natta, så da rekker de ikke fylles opp så mye [8D] Men i går på dagen fikk jeg full pupp gitt! Og når vi da skulle puppe siste måltid gikk det mye bedre - med full pupp! Og det kom mye melk, hun svelgte på hvert sug, istedet for annenhvert!! Melka kom ikke så mye fortere, men kanskje litt? Kanskje fordi jeg selv var mere avslappa [;)] Men var så fornlyd der jeg jeg gikk rundt med en full pupp gitt [8D]

NICE

Hmm, jeg er visst litt blond i dag, men hva ER dette? Aldri hørt om... Skjønner at det er en urt? Men er det noe man drikker, eller tabletter eller hva? Skal det øke produksjonen, eller øke utdrivingsrefleksen? Og hvor mye må man drikke/ta av det for å ha noen effekt?? Mange spørsmål her nå [8D]

ORIGINAL: Lucinah

Hmm, jeg er visst litt blond i dag, men hva ER dette? Aldri hørt om... Skjønner at det er en urt? Men er det noe man drikker, eller tabletter eller hva? Skal det øke produksjonen, eller øke utdrivingsrefleksen? Og hvor mye må man drikke/ta av det for å ha noen effekt?? Mange spørsmål her nå [8D]

Jeg lurer også!

Interessert i alt som kan hjelpe[;)]

Back
Topp