dere alenemødre med 3 barn

Det hørtes mye ut!

hadde ikke greid 80 timer i uka uansett hvor mange barn jeg hadde hatt..... med eller uten samboer....[&:]

Var det jeg trodde... Vet om noen som sier så og synes ikke det rimer[8D] (i tillegg helsesektoren[8D])

ojj,herlighet,80 timers uke e jo sykt,uansett kor mangen barn du har...og kor mangen menn(holdt eg på å si[:-]....tror Anita e litt trøtt)[:)]

Det tror jeg ikke noe på, er jo snakk om 16 timer om dagen om det ikke er i helgene også [8|] Da sier det seg selv at man adlir har tid med ungene for den lille tiden man er hjemme da sover man vel...

Lurer på hvem som passer de ungene da og hvor lang tid det tar før ho er utbrent...

80 timer i uka i helsesektoren...tilsvarer vel ca en 200% stilling det... tvilsomt..

Trodde det ikke var lov å ha så mange timer i uken, når man jobber i helsesektoren.

80timer i uken er jo hellt sykt!!! Da jobber du jo nesten døgne rundt da jo.. [&:][8|]

Det høres usansynnlig mye ut selv med ett ban og mann..

24*7=168 (antall timer i en uke)

168-80= 88 timer. (antall timer i en uke etter endt arb.tid.)

88 timer igjen i uke til søvn, mat(laging), legging, lek, kos, husarb. pers.hygiene

5*7=35 (5 timer per.natt til søvn, ett minimum)

88-35= 53 timer.

53 timer i gjen per.uke til mat(laging) legging, lek, kos, husarb.

Har hun jobbet mye dobble vakter, og hatt barnevakt? Har hun store barn, som greier mye selv, mat, legging, pers.hygiene. m.m.?
[:D]
Litt på kanten...
53/7= 7,571 timer per.dag.

Har ikke regnet med levering, eller tid det tar til og fra jobb.

(en normal uke for en som jobber turnus er max. 35,5 timer i uka, alt over blir overtid.)

jag kjedar meg...[&o]

Back
Topp