Dere 3.gangs gravide

3nydeligegutter

Glad i forumet
Hvordan er formen deres? Formen min er egentlig veldig bra, men jeg er så utrolig trøtt. Idag sov jeg en time fra hall 12 til hall 1, så var vi på kino fra hall 2 til ca 3. Spise middag når vi kom hjem også sov jeg fra kvart over 4 til rett over 6. Og jeg tror jeg skal legge meg tidlig, for jeg er så utrolig trøtt! Det ødelegger jo hele dagen min, når jeg må sove så ofte og lenge:(

Hvor langt er du på vei da?

Er jo normalt og ha perioder i sangerskapet der en er trøtt, og trenger mer søvn.

I mitt fjerde svangerskap så gikk jeg som en zombie frem til jeg var 12-13 uker på vei. Kvilte på soffan ofte, og hadde null energi. Det byggde seg opp igjenn. Men på slutten av svangerskapet så var det påan igjenn[:)]

Helt normalt, og det går nok over skal du se[:)]

Jeg sov og sov så ofte sjansen bød seg de første 12-15 ukene ca, så modererte det seg. Nå er det kjempelenge siden jeg gikk rundt og var trøtt hele tiden. [:)]

Jeg var utrolig trøtt i første trimester, har vært grei etter det. Men begynner å merke det igjen nå.. Har heldigvis ikke så lenge igjen.;)

Formen min har egentlig vært fin, bortsett fra kvalmen som nekter å slippe taket. Med de to første forsvant kvalmen i uke 14.

Jeg var i overaskende god form med nr 3, men veldig trøtt da, og hadde halsbrann. 

Back
Topp