Dere 2 gangs..!

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Har dere stikkinger, murringer i magen?? Husker jeg hadde det sist, men har kunn hatt det et par ganger nå.. Blir nesten litt bekymra jeg...

jeg har det nå, men kan ikke huske om jeg hadde det sist.... hadde hvertfall ikke så mye som nå, så her er det omvendt... Tror nok det meste er normalt og at det ikke blir det samme som forrige gang uannsett så du kan nok helt sikkert bare slappe av å nyyyyte det 

Husker ikke fra sist gang jeg, men denne gangen har jeg ihvertfall en del. Kjenner masse stikkinger, nesten så det gjør vondt, og da blir jeg redd :/

Jeg har kun stikninger når jeg reiser meg fort, og når jeg snur meg når jeg ligger..
Ingen stikninger og murringer sånn til vanlig!

Masse stikking og masse murring, tror mensen skal komme hele tiden. sist hadde jeg litt murring og litt stikking, men ikke slik som denne gang

Fra el og til pos test med Emilie hadde jeg grusomt vondt hver dag. Var  på ul i uke 3+2 pga legen ble nesten redd jeg hadde svk uten for livmora. Men de kunne ikke se noen ting, ikke annlegg for noe som helst. Men smertene roa seg litt etter ikm og etter det var de fram og til bake, både vonde og merkbare fram til uke 20...

Nå har jeg det på akkuratt samma måten, maaaaaasse murringer og smerter. Men har ikm i morra, så bare venter og ser hva som skjer. Men skal i alle fall kjøpe meg en cb+ i morra hehe

Har også bare når jeg reiser meg fort eller snur på meg i senga.... ellers lite. Hadde ikke noe særlig sist heller tror jeg, ikke noe jeg har lagt meg på minnet iallfall :) Det meste er normalt tenker jeg, å kjenne mye, også å kjenne lite.

Jeg hadde ingenting forrige gang, men nå har jeg ganske mye. Stikkinger i mage og rygg, men det kommer og går

Jeg hadde ikke slikt forrige gang med lille prinsen min. Men denne gangen er jeg stiv og støl nedi lillemagen , og stikkinger...og menssmerter... Ufff...Jeg tenker jo det verste når jeg kjenner det stikker, så det kommer til å gå saaakte til uke 12 ja..

Jeg hadde ikke slikt forrige gang med lille prinsen min. Men denne gangen er jeg stiv og støl nedi lillemagen , og stikkinger...og menssmerter... Ufff...Jeg tenker jo det verste når jeg kjenner det stikker, så det kommer til å gå saaakte til uke 12 ja..

Frk.MammaMor skrev:
Har dere stikkinger, murringer i magen?? Husker jeg hadde det sist, men har kunn hatt det et par ganger nå.. Blir nesten litt bekymra jeg

Akkurat det samme her. Tror ikke det var så mye forrige gang, men så glemmer man fort også!

Jeg hadde masse før postiv test da.. Men nå har kvalmen ankommet til de grader, det er jo et godt tegn, for det om det ikke er særlig gøy.. Satser på at det går veien denna gangen... :)

Nei, merker egentlig ikke så mye.. Annet enn når buksa strammer når jeg sitter bøyd.

Back
Topp