Der var kommoden på plass

Latterfrosken

Forumet er livet
Tjohoo. Gubben fikk skrudd sammen stellekommoden i går.... flink da. Så nå er det bare å vente og vente og vente.... Kan hvertfall begynne å brette sammen tøy og putte oppi, da går dagene litt fortere siden jeg går sykmeldt....
Flere som har fått ting på plass?

Hei, jeg venter på min stellekommode, den skal hentes til lørdag... Gleder meg til å få sortert tøy og få det på plass. Nå har vi alt inne til bebisen kommer men det meste står på loftet. Gleder meg til vi kan sette på plass senga og lekegrinda o.s.v........[:D][8D][:D]

Hihi, jeg har kjøpt min i dag, den ligger i bilden enda. Klare ikke og bære den ut selv. Har satt på ei maskin med babyklær så jeg skal puttle og dille med og legge i kommoden i kveld, også skal jeg pakke. Også skal sambo få sette opp senga.

Babykosemedting dag i dag.[:)]

et hørtes kos ut.. Det blir litt rart da å sette på en maskin med baby tøy... he he...Men gleder meg skikkelig jeg... Du skal sette opp sengen alt?? ja da kan jeg også det snart, ser du er bare en uke lenger enn meg...[:D][:D][:D]

jepp, senga skal stå på rommet vårt dem første mnd da. Men jeg har et babyrom, så alt står der ferdig montert og klart til bebisen kommer.

Vi må ha Bebisen på rommet vårt frem til våren vi da, skal pusse opp et nytt rom til henne. Men jeg vil ikke begynne med det før vi har råd til å få det slik vi vil. Så det blir trangt om plassen den første tiden, men alt går... Får legge goviljen til[:D][:D][:D]

Back
Topp