der var det konstatert..

>Rampensopphav<

Elsker forumet
Fått påvist og bekrefta leddgikt[:(][:(][:(]

Fan åg..e dærfør fengran e krøkt om mårran å e ikke får opp tåteflasken eller nåkka længer[:(][:(]E så ont heile tia at e må et tablætta før å få søv på kveldan..e som tannpine i alle fingerleddan å tå-leddan[:(]

mæst løst å sætt me å gråt en skvætt[:(]

Åååå... lille venn da. Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne. Hørtes ikke mooro ut det der. Kanskje litt teit jeg, men finnes det noe som hjelper ??

Mange trøsteklemmer

fra meg

Huff da...Det var ikke noe bra...Ønsker deg masse lykke til, og sender deg en stor klem!

Høres ikke godt ut[:(] Men oppi det hele må det være litt godt å få det konstatert å vite hvorfor du har smerter

Næmmen stakkar deg da!! [:(]
Masse varme klemmer til deg, håper du får
den hjelpen du trenger nå som de vet hva det er..

D var ikke noe kjekt å høre...[:(]
Sender deg mange trøsteklemmer!!
Og bare sett deg og gråt litt, føles ofte bedre
etterpå! Kan være deilig å få ut litt fortvilelse...[:(]

oj da, det hørtes ikke bra ut..

Takk alle sammen.Føltes litt håpløst å vite at dette er noe jeg aldri blir helt bra av.Er jo en del medisiner en kan ta for å holde smertene nede,men er ikke så glad i å spise tabletter i tid å utide[:(]Sovner jo av paracet jo[8|]

Får bare håpe at det holdes sånn høvelig i sjakk-er ikke hyppen på å må begynne å skifte ut ledd i kroppsdelene mine om de blir ødelagte[:(]

Hoff for en uke dette har vært[:(]Gubben borte i øst-finnmarka på jobb,Brynjar forkjølt og tett,jeg på sykehus for utredning..fisj..nå må det bare gå oppover håper jeg[8|]

Off, dette var ikke gode nyheter.
Men nå som du vet hva det er, blir du vel sendt videre til utredning på revmatismen? kansje du får noe som tar bort noe av smertene? ønsker deg ihvertfall lykke til!

Uffa - nå ble jeg trist på dine vegne!!

*trøsteklem fra JR og meg*

uff, Det høres helt forferdelig ut. Håper du får kontroll på det så det ikke gjør like vondt hele tiden.

Åvennen da, dette var triste nyheter. Er du hardt angrepet da. Enig med at det å gå på medesin ikke er noe kjekt. Du får hanke inn hann manen din.

om det er en trøst så tror jeg du kan søke om vaske hjelp... hi hi det hadde jeg trengt.

Sender en stoooooooop klem.

Et lite lyspunkt oppi det hele-vaskehjelp[:D]Det sier jeg i allefall ikke nei takk til[;)]
Pearl81-jo jeg blir sendt videre til utredning for å konstatere hvilken form for revmatisme jeg har.Har sikkert tappa flere liter blod de siste ukene og blitt rønket i alle kanter og bauger.Skal til en revmatolog også..
At det er så fortgang i alle prøver er fordi mamma har bektderev(eller hvordan det nå skrives)og de brukte 10 år på å stille diagnosen på henne.Husker enda tilbake da jeg var lita at hun lå på loftet og ropte på pappa.Han bar henne ned på do fordi hun greide ikke gå[&:]
Er ikke akkurat et fint framtidsbilde nei[8|]

Uansett folkens-takk så mye for absolutt all omtanke.Det betyr mye for meg

Uff da...
Får nyte alt annet,og alle ikke vonde stunder!!![;)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp