Der var ammingen over

Nekiam92

Blir kjent med forumet
Har gitt tillegg fra dag 1 på sykehuset. Gutten min var en stor gutt på 4800g da han ble født, så har måttet gi tillegg hele tiden pga han ble aldri helt mett. Det ble bare mer og mer over på MME, og jeg fikk en liten fornøyd baby. Jeg har delammet, mest om morgenen, men nå i det siste så har han nektet å ta pupp :-( Så når er det kun MME, litt trist, men sånn er det, kommer til å savne den kosen om morgenen. Men jeg trøster meg med at jeg har virkelig prøvd, han er mett og fornøyd og jeg har klart åfull amme i 1 mnd og del amme i 2, nå er han 3 mnd og får kun MME. Det er ikke værst det :) prøver å se det positive i det :)

Du burde være stolt;-) Du har gjort en kjempejobb;-) Fikk selv en på 4240 g men hadde desverre ikke melk til han som vi oppdaget fort siden han raste ned i vekt men da han fikk mme kom han sæ fort og ble veldig god å mett og glad;-) Nå e han straks 3 mnd;-)

*Snik* Kjempebra at du klarte så lenge! Sjøl endte æ opp m å pumpe og gi på flaske, da han syns d va mye arbeid å måtte suge tydligvis. Holdt ut i 7 mndr, mn sånn i ettertid burde æ virkelig slutta før. Va enormt tidkrevanes! Håpe virkelig amminga går bedre m neste altså!:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Så bra:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

jeg fikk også stor gutt 4350g. fullamma i 9 uker så var det over. hadde en gutt som skrek mye, begynte med mme og nå har vi en glad og fornøyd gutt som kunn skriker om det er noe han vil fortelle oss ;)
jeg Ønska også og gi både pupp og mme, men guttungen fant fort ut at det var lettere å få maten fra flaske, så da ble det slutt på puppen.
men vi gjorde da vårt beste ;)

Du burde være stolt;-) Du har gjort en kjempejobb;-) Fikk selv en på 4240 g men hadde desverre ikke melk til han som vi oppdaget fort siden han raste ned i vekt men da han fikk mme kom han sæ fort og ble veldig god å mett og glad;-) Nå e han straks 3 mnd;-)

Tusen takk for det :) Ja viktigste er at de er mette og fornøyde ;)

jeg fikk også stor gutt 4350g. fullamma i 9 uker så var det over. hadde en gutt som skrek mye, begynte med mme og nå har vi en glad og fornøyd gutt som kunn skriker om det er noe han vil fortelle oss ;)
jeg Ønska også og gi både pupp og mme, men guttungen fant fort ut at det var lettere å få maten fra flaske, så da ble det slutt på puppen.
men vi gjorde da vårt beste ;)

Ja disse store guttene våre trenger jo mer mat, og det er sånn desverre at vi ikke alltid har nok melk til dem. Men jeg er bare glad han blir fornøyd jeg, så håper jeg å få til å amme mer på neste baby om noen år :)

Ja disse store guttene våre trenger jo mer mat, og det er sånn desverre at vi ikke alltid har nok melk til dem. Men jeg er bare glad han blir fornøyd jeg, så håper jeg å få til å amme mer på neste baby om noen år :)

ja jeg vet da til neste gang at jeg ikke skal slutte og pumpe meg etter hvert måltid. jeg hadde masse melk nå, så slutta jeg og pumpe etter hvert måltid og da sank det. bedre lykke neste gang :)

det viktigste er jo glade, fornøyde og mette barn ;)

Jenter krever masse mat også ;) Lillemor har fått mme siden uke 3, men jeg ammer fremdeles. Hun blir 11 uker på fredag. Jeg håper også at jeg klarer å holde på en stund til, til ca 6 mnd, men hun bestemmer :)

Back
Topp