Der tror jeg det var over for meg.....

Fy søren, så bra oppfølging ❤️❤️ Krysser fingrene for at det er helt uskyldig! Jeg blødde også i første svangerskap, og det gikk helt bra. Driver også nå og har noen småblødninger med friskt blod av og til, men har vært på UL to ganger hvor alt har vært fint. Så det er absolutt mulig at det går bra selv om man blør ❤️
 
Fy søren, så bra oppfølging ❤️❤️ Krysser fingrene for at det er helt uskyldig! Jeg blødde også i første svangerskap, og det gikk helt bra. Driver også nå og har noen småblødninger med friskt blod av og til, men har vært på UL to ganger hvor alt har vært fint. Så det er absolutt mulig at det går bra selv om man blør ❤️

Ja, ble helt varm i hjertet etter å ha snakket med hun som ringte. Helt fantastisk spør du meg :)
Har du også brun utflod når det ikke er ferskt?
Hvor ofte får du oppfølging?
Så bra at alt er fint hos deg:Heartred
 
Tusen takk:happy:
Blødningen har stoppet, kommer bare brun utflod ( sorry detaljer). Kan inne gjøre annet enn å vente til i morgen . Håper så inderlig alt er Ok.

Høres lovende ut!
Jeg mistet i november. Begynte med brunlig utflod på kvelden og så blødde jeg ganske mye i tre dager. Og var tydelig at noe kom ut.

Krysser fingrene for deg!
 
Fy søren, så bra oppfølging ❤️❤️ Krysser fingrene for at det er helt uskyldig! Jeg blødde også i første svangerskap, og det gikk helt bra. Driver også nå og har noen småblødninger med friskt blod av og til, men har vært på UL to ganger hvor alt har vært fint. Så det er absolutt mulig at det går bra selv om man blør ❤️

Du også? Jeg har hatt to nå på fire dager. Varer ca et halvt døgn. Håper alt er i orden.
 
Har du fått sjekket HCG stigning ? Håper det ordner seg for deg også:Heartred

Skal sjekke i morgen. Hadde 2100 på onsdag og er fryktelig usikker.
 
Skal sjekke i morgen. Hadde 2100 på onsdag og er fryktelig usikker.

Skal også sjekke i morgen igjen. Men kjente at jeg måtte ha en ul også for å roe meg ned litt eller bare få vite om det er noe galt med en gang.
 
Ja, ble helt varm i hjertet etter å ha snakket med hun som ringte. Helt fantastisk spør du meg :)
Har du også brun utflod når det ikke er ferskt?
Hvor ofte får du oppfølging?
Så bra at alt er fint hos deg:Heartred
Jepp, her er det også brun utflod når det ikke er ferskt. Det har vel oftere vært brunt enn rødt egentlig. Det er fryktelig slitsomt uansett :( Jeg får i utgangspunktet UL annenhver uke fra uke 6-12 pga habituell abort, men pga blødningene, har jeg nå hatt og skal ha tre ULer med bare en ukes mellomrom. VELDIG glad for den oppfølgingen, for jeg blir redd hver gang jeg ser blod.
 
Du også? Jeg har hatt to nå på fire dager. Varer ca et halvt døgn. Håper alt er i orden.
Ja, jeg har hatt brun utflod nesten hver dag siden uke 5 helt frem til for en uke siden (er 7+5 i dag). Denne siste uka har det nesten ikke vært noe. Men jeg går på Albyl-E og Crinone som kan gi skjøre slimhinner, så jeg hååper det er derfor! UL har vært normale, bare at embryoet har vært litt mindre enn normalt (bare jeg som har bitt meg merke i det. Gyn har ikke kommentert det, han sier det ser perfekt ut). Men det gjør at jeg ikke slapper heelt av. Men heldigvis får jeg hyppig UL ❤️ Håper alt går bra for deg også ❤️
 
Ja, jeg har hatt brun utflod nesten hver dag siden uke 5 helt frem til for en uke siden (er 7+5 i dag). Denne siste uka har det nesten ikke vært noe. Men jeg går på Albyl-E og Crinone som kan gi skjøre slimhinner, så jeg hååper det er derfor! UL har vært normale, bare at embryoet har vært litt mindre enn normalt (bare jeg som har bitt meg merke i det. Gyn har ikke kommentert det, han sier det ser perfekt ut). Men det gjør at jeg ikke slapper heelt av. Men heldigvis får jeg hyppig UL ❤️ Håper alt går bra for deg også ❤️

godt det bare har vært brun utflod! Jeg har mye friskt blod, men lever ennå i håpet.
Og godt å lese ang albyl-e, hvis jeg kommer så langt så skal jeg begynne på det ca uke 12
 
godt det bare har vært brun utflod! Jeg har mye friskt blod, men lever ennå i håpet.
Og godt å lese ang albyl-e, hvis jeg kommer så langt så skal jeg begynne på det ca uke 12
Ja, eller, må rette på meg selv. Har også hatt friskt blod ved noen tilfeller. Men mest brunt. Det er utrolig ekkelt med spotting, men heldigvis har jeg hørt om veldig mange som har opplevd til og med ganske store blødninger hvor det har gått bra. Litt frustrerende at det ikke er så mye man kan gjøre fra eller til :/ Hva er grunnen til at du først skal begynne med Albyl-E i uke 12? :)
 
Ja, eller, må rette på meg selv. Har også hatt friskt blod ved noen tilfeller. Men mest brunt. Det er utrolig ekkelt med spotting, men heldigvis har jeg hørt om veldig mange som har opplevd til og med ganske store blødninger hvor det har gått bra. Litt frustrerende at det ikke er så mye man kan gjøre fra eller til :/ Hva er grunnen til at du først skal begynne med Albyl-E i uke 12? :)

åh sånn ja. Krysser vi grene her, for det Har vært mer blod enn brunt.

Alvorlig svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap. Hva med deg?
 
Skal på medicus i morgen, privat men en helt fantastisk oppfølging. Sendte inn en melding på deres hjemmeside at jeg ville bestille en tidlig ul pga blødning. En time etterpå ( på en søndag) ringer en kjempe snill dame for å høre hvordan det går med meg, og lurer på om jeg ville komme mandag siden jeg sikkert var litt usikker og redd. Helt fantastisk spør du meg.
Så nå at du skal til klinikken jeg går til. De er kjempe flinke der ❤ De vil ta godt vare på deg. Er helt fantastisk service. Skal selv inn der også idag og måle hcg. Lykke til ❤

Må også legge til at jeg også fikk blødninger i mitt forrige svangerskap som viste seg å være ok.
 
åh sånn ja. Krysser vi grene her, for det Har vært mer blod enn brunt.

Alvorlig svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap. Hva med deg?
Jeg bruker Albyl-E "for sikkerhets skyld" mtp habituell abort. :) I tilfelle det feks er blodpropp til morkaka som gjør at jeg har mistet tidligere.
 
Så nå at du skal til klinikken jeg går til. De er kjempe flinke der ❤ De vil ta godt vare på deg. Er helt fantastisk service. Skal selv inn der også idag og måle hcg. Lykke til ❤

Må også legge til at jeg også fikk blødninger i mitt forrige svangerskap som viste seg å være ok.

Er du også fra Stavanger?
Er mindre brunt i dag, så jeg bare krysser alt jeg kan. Kjenner jeg er skikkelig nervøs.
 
Masse lykke til :Heartred Vet hvor skremmende det er med blødninger i svangerskapet.

Jeg har også vært på Medicus i Stavanger på utredning. Fantastiske folk som følger deg godt opp :)
 
Back
Topp