Der tror jeg det var over for meg.....

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Iren85, 10 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Hvordan har det gått med deg i dag?

2. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Jeg får svar ca kl 15, så sitter på jobb og tripper med telefonen.

3. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Åh det er leeeenge å vente.
    Jeg sitter med noe av det samme. Tok ny hcg i dag, og får vel svar utpå ettermiddagen i dag

4. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Testene mine har økt i styrke siden fredag. Men er fremdeles redd for at det ikke har doblet seg fint. Hcg var 65 4+0

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Blir spennende å se.
    Jeg tok første test 4+4. Gikk egentlig og ventet på el, men så viser det seg at den tidlige mensen var skikkelig festeblødning. Så blødde jg litt samme natt og tok hcg 2100. DEtte var onsdag, testet cb digital lørdag som sa 2-3 uker og fikk ordentlig, frisk blødning lørdag. Har ikke testet mer nå. Hjemme med sykt barn i dag så da fikk jeg tatt turen innom fürst også, og de sender vel hcg-resultatene i ettermiddag... Laaang ventetid føles det som

• Liker Liker x 1
  6. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Håper vi begge får svaret vi ønsker ❤ her tar det litt tid for de tar ikke selve testen på klinikken men sender den til sykehuset. Men bedre enn en del andre plasser som jeg har hørt at folk må vente 2-4 dager.

7. Iren85 Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Da var vi kommet hjem fra ul og er 10 kilo lettere. Vi fikk se et fint bankende hjerte selv om det var tidlig. Alt så helt fint ut og fant ingen forklaring til hvorfor jeg blør. Skal på ny ul neste uke så får se da. Men da er det hvertfall ikke over alikevell. Tusen takk for alle lykkeønskning og kryssing av fingre:happy::Heartbigred

• Hjertelig Hjertelig x 22
    • Informativ Informativ x 1
  8. Lilleic Glad i forumet Oktoberlykke 2019

ÅH! så herlig <3

9. Peepsi Elsker forumet ♡ Maibarna ♡ Oktoberlykke 2019

Så bra at alt var bra :Heartred

10. Villa83 Elsker forumet Oktoberlykke 2019

Så godt å høre :):):)

11. Marsmamma2019 Flørter med forumet

Kommer snikendes inn her fra mars.

Jeg hadde blødninger i uke 6,8 og 10 dette svangerskapet og var inne til ul på alle 3 siste ul fikk jeg beskjed at det var fordi livmorhalsen var lett blødende og i uke 18 så var det fordi deler av morkaka lå så nærme åpningen. Jeg er nå straks i uke 36 og spiren vokser å gror, trenger ikke alltid være negativt men prøv å senk skuldrene selvom det ikke er lett, jo mere du stresser deg selv jo mere stresser du opp situasjonen. Lykke til videre

12. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Så bra!

13. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Å, så flott å høre :happy::Heartred

14. BabyG Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017

Åh så herlig!!!

15. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Så fantastisk!! :Heartred

16. Lavendel81 Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Ååå så fantastisk:) kjempe bra ❤

17. Isolde90 Blir kjent med forumet

Så bra at alt stod bra til! :Heartred

18. Bambii Elsker forumet Oktoberlykke 2019

For en god nyhet å få :Heartbigred

19. 87camilla Betatt av forumet Oktoberlykke 2019

Så bra:Heartred

20. EA89 Forelsket i forumet Novemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Godt å høre!

Del denne siden