Lady m/ Baby
Elsker forumet
Jeg gifter meg om 4,5 mnd..
12. juni 2010
NÅr bør jeg sende ut innbydelsene
og
når bør jeg sette svarefristen?
12. juni 2010
og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lady m/ Baby
12. juni 2010
og
12. juni 2010
og
ORIGINAL: Sicily
Så snart som mulig, egentlg. Folk planlegg ting lang tid i forveien. Vi gifta oss jo oktober og hadde rundt 10 persona som meldte forfall pga allerede lagt andre plana. Da sendte vi ut invitasjona med svarfrist i august. Dokker ska jo gifte dokker i ferietia.
Så snart som mulig, egentlg. Folk planlegg ting lang tid i forveien. Vi gifta oss jo oktober og hadde rundt 10 persona som meldte forfall pga allerede lagt andre plana. Da sendte vi ut invitasjona med svarfrist i august. Dokker ska jo gifte dokker i ferietia.
Ja, var derfor æ lagde gruppe på FB med engang datoen var satt, sånn at folk skulle kunne holde av datoen... Men da må æ vel sette i gang snart da[:D]
Jau.. Interessert i et siste sangalternativ? For det om du egentlig har bestemt dokker? [8D]
ORIGINAL: L86
panikken har tatt meg også...[&:] lå våken i natt og tenkte på bordpynt av en eller annen merkelig grunn[8|] håper ikke jeg holder på sånn i 4mnd til...
forresten ikke sendt invitasjoner ennå jeg heller, gjør det i februar tenker jeg[:)]