Der som har satt inn 2 egg..

Littlå

Glad i forumet
Fikk satt inn 2 egg, og testa positivt torsdag.. Lørdag begynnte jeg å blø :(
Kan det være at kroppen kvitter seg med 1 egg ??
Huff.. dette har vært en laaang helg. Legevakten tar meg ikke inn for måling av hcg. Må vente til fastlegen åpner tirsdag. Får jo ikke svar før på torsdag da om det er liv igjen i magen:(

UFF! krysser fingrene for at alt er som det skal på tross av en blødning! dumt at legevakten ike tar imot deg da, er jo ikke en liten påkjenning å gå slik å ikke vite noe! sender over en trøsteklem!

Uff, krysser fingrene for at det ikke er noe galt.
Selv hadde jeg blødning når jeg var gravid, og legen sa at det er noen som for det, uten at hun kunne si hvorfor.

Hva med å ta en graviditetstest hjemme før torsdag. Hvis du har mistet, så går HcG-nivået raskt ned igjen.

Som "sagt", jeg krysser fingrene for at det ikke er noe galt.

Har du hatt normalt sterk blødning slik du pleier ved menstruasjon?? Småblødningar kan jo vere normalt. Men enkelte har jo akkurat som normal mensblødning og i beg av svangerskapet uten at det er noko gale. Håpar du fortsatt har i alle fall ei spire inni der! Utrulig kjipt å gå slik å venta og ikkje vita heilt kva ein skal tru.. Håpar og krysser fingrane for deg! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Har du hatt normalt sterk blødning slik du pleier ved menstruasjon?? Småblødningar kan jo vere normalt. Men enkelte har jo akkurat som normal mensblødning og i beg av svangerskapet uten at det er noko gale. Håpar du fortsatt har i alle fall ei spire inni der! Utrulig kjipt å gå slik å venta og ikkje vita heilt kva ein skal tru.. Håpar og krysser fingrane for deg! [:)]

Ja mensen er tilnærmet normal. Men som sagt mindre smerter og noe mindre blødning.. (har vært på hytte med snurredass, så har ikke fått sjekket i do [:'(])
Skal ringe haugesund i morgen tidlig, samt fastlegen min. Håper jeg får komme inn å ta HcG prøve. Fikk beskjed fra en IVF veninnde at hun måtte holde seg i ro til ting var konstantert, så vet ikke om jeg bare bør holde meg borte fra jobb imorgen...[8|]
**KAOS I TOPPLOKKET DENNE HELGEN**

Skjønner godt at det er kaos i topploket ditt no ja! Håpar virkelig at det fortsatt er ei spire inni der! Ta deg ein heimedag i morgon om du føler mest for det! Klem[:)]

Huff ja.. Bruker slik mooncup, og tømmte den nå etter 4 timer.. Er ikke kommet så mye oppi den. Mindre enn jeg normalt har på dag 2 av mensen. Da foss blør jeg.. Herregud for en lang helg!!!!!

så utrolig kjedelig, satte inn 2 egg men har nå tvillinger, men blødde i uke 6 og 7, hvis ikke det er MENGDER av blod er det nok ikke farlig, men kan være at det er en som forsvinner, håpe du får vite mere hos legen, lykke til

Har satt inn to, men kan ikke uttale meg egentlig. Sist gang ble det negativt og fikk vanlig mens og denne gang er det for tidlig aa si [8|]

Haaper virkelig minst en spire klorer seg fast der inne. Hold oss oppdatert. Haaper paa det beste for deg

Jeg satt inn ett egg og har hatt en del blødninger frem til nå. (12 uker på veg i dag) Jeg blødde ganske mye og var sikker på at det gikk galt flere ganger. Har vært på UL to ganger og alt er heldigvis normalt. Lille nurket er skikkelig aktiv og har det helt fint. Legene på riksen sa til meg at det var normalt å ha blødninger pga medisinene vi går på. (Jeg gikk på Progestan tom uke 10) De gjør slimhinnene skjøre og kan derfor blø. Men det er jo aldri særlig hyggelig med blødning i svangerskapet. Jeg kan skrive under på at det fører med seg utrolig mye grubling, fortvilelse, bekymring, stress og ikke minst redsel.
Jeg håper det bare er en uskyldig blødning du har. Masse lykke til!! Krysser alt jeg kan for at det har gått bra.

vil bare sende deg en god klem,skjønner at du har det fælt nå.for meg har blødniger vært neg.men håper at alt er ok med spiren din[;)][;)]er grusomt og gå og vente på svar.klem

Bare krysser fingrene for at alt er bra!!!

det kan det være, det skjedde meg andre gangen....... trodde det var over å ut eg siden d samme skjedde første gang.....

håpet er ikke ute ennå. Prøve å slapp av og ikke gjør så altfor masse.

ønsker deg masse lykke til[:)]

ORIGINAL: hegemw

så utrolig kjedelig, satte inn 2 egg men har nå tvillinger, men blødde i uke 6 og 7, hvis ikke det er MENGDER av blod er det nok ikke farlig, men kan være at det er en som forsvinner, håpe du får vite mere hos legen, lykke til

akkurat samme hos meg faktisk med blødninger i uke 6 og 7

Back
Topp