Der smalt ryggen

Ulvemamma

hekta på forumet
Å være høygravid samtidig som man har en ettåring er ikke alltid like lett. Er ikke sjeldent man kommer opp i situasjoner der du må bære en oppmerksomhetsjuk liten jente (er ikke alltid like lett å forklare at mamma kan ikke bære deg skatt) men ihvertfall, i dag måtte jeg bære veslemor samtidig som jeg holdt på med Tusen andre ting. Endte med at i det jeg bøyde meg ned for å løfte henne, løfta jeg så totalt feil at det smalt i ryggraden og siden det hatt store smerter ( er nok en låsning) alkutt time hos min kjære onken i morgen som er fysioterapaut. Sååå ikke gjør som meg å tro at vi er superhelter pg klarer aøt selvom vi er høygravide, for det lønner seg ikke bestandig:p

Må også fortelle om dagens spydighet fra nav. Kort oppsummering, etter at jeg ble gravid måtte samboer ut i omskolering pga. Sykdom og pga. En feil og at nav er firkanta får han kun utbetal 8000 i mnd. i sykepenger. Dette kunne jo ikke vi forutse da jeg ble gravid for da var jo alt kjempe bra. Så i dag var jeg i møte med nav for å høre om jeg hadde krav på noe. Nav dama var jo gennerelt uhyggelig, men hun presterte å si at hun forventa at jeg ikke fikk flere barn før det ble mer stabilt rundt meg (med en frekk tone) synes ikke hun har rett til å uttale seg om mitt liv når hun ikke vet noen ting! For den smellen vi fikk i høst kunne ingen forutsett!

Håper du får fikset ryggen fort,og nei vi er nok ingen superhelter....
Ikke nav heller..... har enda ikke fått svar på permisjonssøknaden og jeg har begynt i permisjon....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp