Ulvemamma
hekta på forumet
Å være høygravid samtidig som man har en ettåring er ikke alltid like lett. Er ikke sjeldent man kommer opp i situasjoner der du må bære en oppmerksomhetsjuk liten jente (er ikke alltid like lett å forklare at mamma kan ikke bære deg skatt) men ihvertfall, i dag måtte jeg bære veslemor samtidig som jeg holdt på med Tusen andre ting. Endte med at i det jeg bøyde meg ned for å løfte henne, løfta jeg så totalt feil at det smalt i ryggraden og siden det hatt store smerter ( er nok en låsning) alkutt time hos min kjære onken i morgen som er fysioterapaut. Sååå ikke gjør som meg å tro at vi er superhelter pg klarer aøt selvom vi er høygravide, for det lønner seg ikke bestandig
Må også fortelle om dagens spydighet fra nav. Kort oppsummering, etter at jeg ble gravid måtte samboer ut i omskolering pga. Sykdom og pga. En feil og at nav er firkanta får han kun utbetal 8000 i mnd. i sykepenger. Dette kunne jo ikke vi forutse da jeg ble gravid for da var jo alt kjempe bra. Så i dag var jeg i møte med nav for å høre om jeg hadde krav på noe. Nav dama var jo gennerelt uhyggelig, men hun presterte å si at hun forventa at jeg ikke fikk flere barn før det ble mer stabilt rundt meg (med en frekk tone) synes ikke hun har rett til å uttale seg om mitt liv når hun ikke vet noen ting! For den smellen vi fikk i høst kunne ingen forutsett!
Må også fortelle om dagens spydighet fra nav. Kort oppsummering, etter at jeg ble gravid måtte samboer ut i omskolering pga. Sykdom og pga. En feil og at nav er firkanta får han kun utbetal 8000 i mnd. i sykepenger. Dette kunne jo ikke vi forutse da jeg ble gravid for da var jo alt kjempe bra. Så i dag var jeg i møte med nav for å høre om jeg hadde krav på noe. Nav dama var jo gennerelt uhyggelig, men hun presterte å si at hun forventa at jeg ikke fikk flere barn før det ble mer stabilt rundt meg (med en frekk tone) synes ikke hun har rett til å uttale seg om mitt liv når hun ikke vet noen ting! For den smellen vi fikk i høst kunne ingen forutsett!