Der skremte jeg meg selv gitt :P

LittleBiii

Forumet er livet
Jeg satt her å kikka litt på hendene mine, pga jeg er så tørr. Til min store forskrekkelse så jeg at forlovelsesringen min var borte... jeg kjente hjertet begynte å dunke, og jeg begynte å tenke på om jeg kunne ha tatt den av meg og lagt den ifra meg en plass. De eneste gangene jeg pleier å ta den av, er når jeg baker og skal kna deigen, noe jeg ikke har gjort på en stund. Jeg var sikker på at jeg, klumsete som jeg er, hadde klart å miste ringen min :( Jeg leita rundt her hjemme over alt. På badet, i toalettveska, på kjøkkenet osv... Av ren tilfeldighet, gikk jeg inn for å se om den kunne ligge i senga. Og der lå den, midt i senga!! :D Dere kan tro jeg ble overlykkelig :D

Min teori er at jeg kan ha tatt den av i søvne, pga jeg er litt hoven i fingrene nå som jeg er gravid, så har den falt ut i senga.. klarte i hvert fall å skremme meg selv ganske godt :P

Ekkelt!
Min forsvant for 1-2 uker siden. Husker jeg hadde tatt den av meg, men ikke hvor eller når. Så skulle jeg støvsuge da.... Og akkurat da jeg sveipa over den så jeg den nedi matta. Heldigvis er ringen min såpass tung at den ville ikke inn i støvsugeren på 1.forsøk:p hadde jo uansett funnet den igjen inni der, men den følelsen når man ser at man tror den forsvinner inn i sugeren... Bah!

Wæææ:o så bra du fant den!!:D utrolig ekkel følelse når du tror du har mistet den:o

Ekkelt!
Min forsvant for 1-2 uker siden. Husker jeg hadde tatt den av meg, men ikke hvor eller når. Så skulle jeg støvsuge da.... Og akkurat da jeg sveipa over den så jeg den nedi matta. Heldigvis er ringen min såpass tung at den ville ikke inn i støvsugeren på 1.forsøk:p hadde jo uansett funnet den igjen inni der, men den følelsen når man ser at man tror den forsvinner inn i sugeren... Bah!

Jaa, kjempe ekkelt!! :( Off, for en følelse! Godt du også fant den igjen da, og at den ikke forsvant inn i støvsugeren :D

Som meg selv, bare at min henger i smykke rundt halsen. Får ofte panikk fordi den ikke er på fingeren og løper rundt mens jeg leter febrilsk etter den. Har den rundt halsen for jeg vil ikke risikere å måtte klippe den, jeg hovnet opp så fort :p

Som meg selv, bare at min henger i smykke rundt halsen. Får ofte panikk fordi den ikke er på fingeren og løper rundt mens jeg leter febrilsk etter den. Har den rundt halsen for jeg vil ikke risikere å måtte klippe den, jeg hovnet opp så fort :p

Oj, det var kanskje ikke så dumt. Kanskje jeg også bør gjøre det fram til jeg er ferdig med å gå gravid :) Er så ubehagelig å ha ringer på når fingrene hovner opp...

Oj, det var kanskje ikke så dumt. Kanskje jeg også bør gjøre det fram til jeg er ferdig med å gå gravid :) Er så ubehagelig å ha ringer på når fingrene hovner opp...
Fikk streng beskjed av jordmor med en gang jeg begynte å hovne opp, dro det ut så lenge som mulig da jeg er så redd for å miste den. Har den i et kort kjede :)

Så bra du fant den :-)

Takk for tipset :) Hadde ikke tenkt på dette jeg :)
Null problem, men advarer om at det kan bli febrilsk leting flere uker etter ringen har fått ny plass. Min hjerne har enda ikke skjønt det, tror den er dratt på ferie ;)

Null problem, men advarer om at det kan bli febrilsk leting flere uker etter ringen har fått ny plass. Min hjerne har enda ikke skjønt det, tror den er dratt på ferie ;)

Haha, det kan jeg tro ;) Jeg er så glemsk og surrete når jeg er gravid, så det blir nok mange teite øyeblikk der jeg leter etter ringen mens den henger rundt halsen :P

Back
Topp