LittleBiii
Forumet er livet
Jeg satt her å kikka litt på hendene mine, pga jeg er så tørr. Til min store forskrekkelse så jeg at forlovelsesringen min var borte... jeg kjente hjertet begynte å dunke, og jeg begynte å tenke på om jeg kunne ha tatt den av meg og lagt den ifra meg en plass. De eneste gangene jeg pleier å ta den av, er når jeg baker og skal kna deigen, noe jeg ikke har gjort på en stund. Jeg var sikker på at jeg, klumsete som jeg er, hadde klart å miste ringen min
Jeg leita rundt her hjemme over alt. På badet, i toalettveska, på kjøkkenet osv... Av ren tilfeldighet, gikk jeg inn for å se om den kunne ligge i senga. Og der lå den, midt i senga!!
Dere kan tro jeg ble overlykkelig 
Min teori er at jeg kan ha tatt den av i søvne, pga jeg er litt hoven i fingrene nå som jeg er gravid, så har den falt ut i senga.. klarte i hvert fall å skremme meg selv ganske godt
Min teori er at jeg kan ha tatt den av i søvne, pga jeg er litt hoven i fingrene nå som jeg er gravid, så har den falt ut i senga.. klarte i hvert fall å skremme meg selv ganske godt