der kom ..!

Bruker63be

Betatt av forumet
kvalmen ! å jeg som trodde jeg skulle slippe unna er 8+5 idag , skjønner ikke hvorfor jeg har etterlyst den nå som den er her kasta opp fler ganger allerede :/ huff men skal jo ikke klage er jo et godt tegn ! noen som vett noe som hjelper sist gikk jeg helt til ca 25 uker uten at noe hjalp ! litt rotete inlegg men god fredagskveld videre til dere å kos dere med familen ;D

kvalmen har meldt seg her å.. spyr ikke da.. :( men ekkelt likevel. vann med appelsin er min store reddning her-..

Kvalmen kom i uke 8 her også :( Nå er jeg snart i uke 11 og det har blitt noe bedre. Håper det gir seg helt etter uke 12 ;)

Jeg går på kvalmestillende, eneste som hjelper litt her, da spyr jeg i hvertfall ikke (ikke så ofte i hvertfall), men i går og dagen før kastet jeg opp alt jeg spiste, men ettersom jeg ikke har kastet opp igjen i dag tenker jeg at det kanskje var omgangssyke i tillegg til svangerskapskvalmen? men hvem vet. Glad jeg er bedre i dag i hvertfall :)

Håper du slipper unna litt tidligere denne gangen, selv spydde jeg til godt etter uke 20 med andremann så håper det gir seg tidligere her denne gangen også.

Jeg har fått utskrevet Phenergan forresten, men bruker postafen, med godkjennelse av legen selvsagt.

Ja kan jo hende det er spysjuka jeg har fått for har aldrig våkna midt på natta for å kaste opp når det har vært svangerskaps kvalme! Føler ut som om jeg er på danskebåten å jeg vil av men den er aldrig fremme !! :(:)

50/50 med farris og eplemost hjelper litt... Cola hjelper også, men jeg er ikke særlig glad i brus... Eller så hjelper det faktisk å spise litt for min del...

Ingefær skal visst være supert for kvalme. Enten spise bittesmå biter, eller trekke det til te. Men jeg er ikke helt begeistret for ingefær heller, så jeg har ikke prøvd det...

Back
Topp