Der kom uønsket M - opptadert

**Snøkrystall**

Betatt av forumet
Hadde riktig med at IKM var idag. Neg test. 29 dagers syklus, også kom det blod på papiret, så der kom "tante rød"

Jeg ønsker dere lykke til alle sammen! 

Klem! :)

4. oktober: I går kom det litt brunt og rødt blod i truseinnlegget og på papiret. Idag var det brunt når jeg stod opp og mer rødt, ser ut som en svak mens. Tenker jo at dette er mens, MEN jeg pleier å få kraftig mens når den kommer, så blir den mindre etter hvert.. Så nå står eg som ett spørsmålstegn, for slik som den er nå pleier den ikke å være... Herremiiinhatt!!!

Hva tror dere? 

Off der var dumt :( bedre lykke neste pp.
Jeg venter enda på eggløsning, er i morgen eller fredag.
Så er det to lange uker etter det med å vente å se om tanta holder seg vekke.

Åhhhh............ Så leit! Jeg venter på å bli ferdig med syklusen. Hadde eggløsning i går. Kjenner at jeg også blir svært skuffet dersom mensen kommer.....

Uff, ikke morr.. Håper det klaffer neste måned!!
*Klemmer*

Hva tror dere?

Jeg hadde også orgasme i går, det var etter dette det begynte... (beklager detaljer, hehe)

hmm ja vanskelig å si...men i og med at du ikke har fått noen positiv test, så ville jeg tro at du ikke er gravid, for har selv flere ganger hatt en merkelig mens som var kort (under en dag) og brunt utflod i noen dager.

Men man vet aldri, noen tester sent positivt og blør i starten, så er vel bare å ta en test:)

Ja du har nok rett! DÅ må dere igjen ha lykke til! :D 

Back
Topp