Der kom TR...

Froya88

Forumet er livet
Uff,er så sinnsykt skuffet og lei meg nå!![:(][&o][:(] Hadde virkelig litt håp nå,men neida![:(] Dere vet...[&o]

Drittante!!!!! Krysser fingra for at det klaffer neste gang [:D]

ORIGINAL: lisa79

Drittante!!!!! Krysser fingra for at det klaffer neste gang [:D]

signerer [;)] bedre lykke neste gang [:D]

Takk,takk! Begynner å miste tro og håp på at det noengang skal klaffe,er det som er så vondt![:(]
Denne gangen var ekstra skuffende ettersom TR var forsinket,noe den aldri før har vært. Tror jeg trekker meg sakte,men sikkert tilbake ei stund fremover jeg.
Som andre også sier,man blir veldig oppspilt av å være her inne,samme gjelder meg. Litt for mye av det gode...[&o]

Ønsker alle her inne lykke til videre på ferden!

Hvor lenge har dere prøvd?

Drittante!!!!! Krysser fingra for at det klaffer neste gang

signerer denne jeg

ORIGINAL: Trine85

Uff,er så sinnsykt skuffet og lei meg nå!![:(][&o][:(] Hadde virkelig litt håp nå,men neida![:(] Dere vet...[&o]

trøste klemmer...

Hei!

Vil bare sende deg en trøsteklem jeg!

Håper det hjelper å koble av litt vekk fra forumet!

M

Huff, føler med deg...fikk tante på besøk i går [:@]

Heisann Trine85!

Kjempe trist det med tanta, vet kordan det føles. Skuffelsen e ubeskrivelig rett å slett!
Skjønne åsså at du vil trekke deg litt tilbake, det å være her er på godt å ont! Har åsså hadd meg slike runder. Vi er her alle sammen når DU vil komme tilbake, det er i alle fall sikkert.

Å en ting til, ikke gi opp! Vi brukte 9 måneder på denne klaffen, så det vil skje med deg åsså det er jeg sikker på [;)] Har vell ikke så mange glupe ord å komme med her, men sender deg gode tanker og lykke til videre vennen!!

Mange klemmer fra Kathrine

Trine85.. Ville bare gi deg en trøsteklem og ønske deg lykke til videre med prøvingen, om du blir værende her, eller trekker deg tilbake..[:)]

Jævla dritt tante!!
Hater henne som pesten selv, så skjønner hvordan du har det

Bedre lykke til neste gang [:D]

kos og klem

Tusen takk,jenter! Dere er herlige!
Trampe80,Stardust,monicabebe,Marris,MitaSa,tullmusa,Jas, og ikke minst du,Kathrine!!! (Og dere andre jeg ikke har ramset opp) Hva skulle jeg gjort uten dere? Dere er utrolig gode å ha! Spesielt når de vonde stundene kommer. Dere vet akkurat hvordan det er og føles!
Føles liksom som man har mistet noe man aldri har hatt. Jobber og jobber med å holde tålmodigheten og motet oppe,og lade opp til neste runde. Men er ikke alltid like lett,selv om det ikke er stort annet å gjøre. Vil så gjerne få det til snart! Tar beina fatt og stabler meg oppover trappetrinnene som jeg har ramlet ned ifra. Vil og skal på toppen igjen! Håper jeg en dag kan komme med en gledelig beskjed til dere,som mange andre her inne har gjort. Det er drømmen!

Ta godt vare på dere selv,alle sammen! Ikke minst dere som har en liten gullklump i magen!
Pass godt på den![;)]

Mange klemmer fra Trine!

å, nå fikk jeg frysninger... [:)]

Skjønner fullstendig hvordan det er [:D]
Jeg begynte å belage meg på å aldri få barn, jeg var så sinnsykt redd for det..Og hver gang mensen kom, så ble jeg like skuffet og lei meg...Men et par dager etterpå var jeg klar igjen...Sånn holdt vi på lenge...[&:]
Og nå denne mnd, så hadde jeg ikke noen forventninger når tante skulle komme..men så fort hun ble litt forsinket begynte håpet å stige..Men etter to dager tenkte jeg"Faen ta den jævla tanta..hvorfor kan hun ikke bare komme..Drive å kødde med meg slik er ikke noe fint!! [:@]" Jeg var så sikker på at jeg skulle få mensen, og da hadde jeg blitt ennå mer skuffet siden jeg hadde begynt å få forhåpninger...[:'(]
Men av en eller annen uforklarlig grunn så fikk jeg positiv test..[:D]

Så jeg vil ønske deg masse lykke til!! Jeg tror dette kommer til å gå bra! Denne mnd er det ganske mange som har blitt gravide, som har holdt på over et år[:D] Og det er jo positivt da [:D]

Syns du er flink som klarer å heve deg slik [:D]
Stå på, så klarer du det snart [:D]

kos og klem

FY TANTA TIL TRINE!!!

Herlig du er,Jas![:)] Vet ikke om jeg skal grine eller ei. Du fikk iallfall smilebåndet mitt til å trekke på seg![;)] Det er det jeg sier.. Hva skulle jeg gjort uten dere?![;)]

Massevis av klemmer til deg!

så bra da [:D]

Det var koselig da, å få deg til å dra på smilebåndet [:D]

Snakkes senere, jeg må ut en tur nå!

Kos og klem [:D]

Back
Topp