der kom tegna!

mrs secret

Blir kjent med forumet
sur & trøtt som ei strømpe og kvalm som bare juling på kvelden.sist ble ikke jeg dårlig før mellom uke 6-7 og da varte det til uke 16.skal tro kor det går når jeg blir dårlig i uke 5.håper det går fort over og at jeg slipper og spy. neglene vokser og håra på leggen vokser ikke,samme som sist så skal tro om det er ei jente til!

andre som merker noe ?
 
Så spennende:) Jeg har vært meget hormonell de siste ukene, sur og grinete... Den siste uka har jeg vært ekstremt tissetrengt. Først de 2 siste dagene har jeg begynt å bli småsvimmel og brystene har svulmet litt opp. Sprøtt at det allerede er såpass med symptomer synes jeg! Dette er mitt 3.svangerskap så har kanskje noe å si. Ting kom jo fortere 2.gangen enn 1.gangen også. 

Når er din termin da?
 
har termin 4 februar :) ja jeg med må tisse hele tiden,tok en urinprøve for urinveisinfeksjon men den var fin .sist så tok det lang tid å få tegn utenom kvalmen men tar gledelig imot (kvalmen kan jeg klare meg uten) brystvortene har forandra seg litt og "hovna" opp. rart at kroppen vet at man er gravid så for når spira er bare 1 mm..
 
Back
Topp