Der kom tanta

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
jaja... Bør vel egentlig si at det var på tide. Har ikke hatt tantebesøk siden 1 september. Nå håper jeg syklusen kommer i orden. Nå som jeg endelig hadde eggløsning, etter 7 mnd uten. Fra, med wild jamsene mine igjen. Vet ikke om det var de som ga meg tilbake eggløsninga, men den kom iallefall tilbake en uke etter jeg begynte å ta de. Ønsker meg selv lykke til neste måned [:D] Og alle andre prøvere. Nå måå det jo bare klaffe snart!!!!!
 
Det var jo både gode og dårlige nyheter det da trine - du ville vel helst hatt en positiv test, men når tanta kommer så vet du i alle fall at kroppen fungerer.. Får håpe du får en normal syklus snart, så du slipper å gå og lure hele tiden. Jeg er spent på om jeg får mensen neste uke (eller, aller helst en positiv test...). Etter ti år på pillen fikk jeg første mens når jeg skulle, men det gjenstår å se om det fortsetter slik...
 
Synd det ikke ble klaff nå, men det var jo litt gode nyheter også ja!
Enkelte ganger er tanta faktisk litt velkommen..!

Lykke til [;)]
 
Ja, men da slår vi fast at kroppen din er i rute igjen, ikke sant, Trine, slik at det klaffer snart[:)]
Ønsker deg all lykke til...

Du vet at wild yam ikke skal brukes fra el til mens? Leste det et sted her...

Klem
 
Dumt at du fikk tantebesøk da Trine! Men nå får vi håpe at syklusen din er i rute igjen!!!

Jeg venter enda, og har bare hatt de der dumme lureblødningene som du veit. Vil faktsik ha en skikkelig mens jeg nå. Da betyr det liksom at kroppen er i rute!

Krysser fingrene for deg framover da berta! Her knaskes det også Wil Yams. På Wild Yams kremen står det at man skal ha pause fra mensen kommer og i tolv dager. Pillene kunne jeg ta hele tiden fikk jeg beskjed om!

satser på klaff i denne perioden da Trine!

Klem, M
 
Masse lykke til snuppa,
ja NU må det bli klaff for dere...jeg har bestemt att det SKAL bli det!!!

kathrine
 
Heia monicabebe!!!

Håpe virkelig at din kropp åsså kommer på "rett kjør" snart..slitsom å ha det sånn der, unødvendig opplegg kroppen driv å styre med. Snakk om å lure...hehe!!!

Håpe du ellers har det fint, her går det bra [:D]

Klem fra Kathrine
 
Så bra at alt er i rute igjen Trine82! Da er det ikke leng til det klaffer vettu! [:)] Lykke til!
 
så utrolig teit av hun tanta di..men alikevel, så er du heldig som har fått mensen!Håper at du er i rute nå da [:D]
Lykke til fremover [:D]
 
Pokker ta den drittanta [:@][:@] Jeg som var så sikker på at det skulle klaffe for dere nå.. Men da krysser jeg i hvert fall fingrene for at syklusen din kanskje er i orden igjen!![:D]
 
Ja, ja... Vi får håpe det klaffer for oss prøvere i 2006.
Skulle hatt mens for 2 dager siden jeg, og den har jeg ikke sett noe til enda. Men syklusen er veldig ustabil. Alt mellom 29 og 40 dager. Så jeg kan jo like gjærne vente den om noen dager. Hvis ikke det blir positiv test først da[:D]
 
Lykke til med prøvingen framover!
Jeg deler raust fra krukken med babystøv!!!
Håper dere lykkes snart...
 
Hei Trine 82!


Dumt at det ble tante rød istedenfor to blå, men håper syklusen din er i rute nå!!! Kanskje livmoren din trengte en liten rensing etter å ha vært så lenge uten den vanlig menstrasjonssyklusen, så kanskje det er positivet med besøk av tante før du blir gravid [;)]
Ser deg så sjelden på msn for tiden, men jeg var forresten til jordmor i går og fikk høre hjertelyden, 156 slag/min, fantastisk lyd [:D]
Lykke til neste mnd!!! Klem [:D]
 
Back
Topp