Der kom sulten!

Klaramari

Glad i forumet
Etter 13 uker med minimal matinntak og mange kilo mindre kom brått sulten! Spiser - 30 min seinere så utrolig sulten igjen, så nå føles det jeg tar igjen for de første 13 ukene :p Blir så sulten så må jeg vente litt med mat kommer tårene og jeg er overbevist at vært øyenblikk så sulten jeg igæl xD hahaha
Veldig fokusert på det jeg spiser spesielt når jeg spiser såpass store menger at maten er sunn og relativ lav på kalorier!
Være gravid er virkelig en opplevelse :o

Så bra at matlysten har kommet! Og kjempebra at du er bevisst på sunnheten av matinntaket ;)
Her begynner matlysten å komme tilbake, sakte men sikkert :)

Bra du får i deg mat nå da...ingenting er bedre enn å være litt bevisst på hva en spiser...

Så godt at du får spise igjenn :) jeg sa nettopp det til samboer ikveld;
"Tenk deg å bare sette seg ned ved middagsbordet og spise. Og nyte. Og spise litt til. For å så spise enda mer (dessert eller kveldsmat) senere på kvelden. Tenk for en lykke"
*sier en som fortsatt hater mat og allikevel MÅ tvinge i seg for å ikke bli enda verre*
Nyt det :)

"Tenk deg å bare sette seg ned ved middagsbordet og spise. Og nyte. Og spise litt til. For å så spise enda mer (dessert eller kveldsmat) senere på kvelden. Tenk for en lykke"
*sier en som fortsatt hater mat og allikevel MÅ tvinge i seg for å ikke bli enda verre*
Samme situasjon her.. Har ikke matlyst, men blir fryktelig kvalm om jeg ikke spiser ofte, så må prøve å tvinge det i meg. Får ikke i meg mye mat om gangen da.
Gleder meg til matlysten kommer tilbake! :)

Er så vondt å ha det sånn :/ håper det snur seg for deg snart!!

Etter 13 uker med minimal matinntak og mange kilo mindre kom brått sulten! Spiser - 30 min seinere så utrolig sulten igjen, så nå føles det jeg tar igjen for de første 13 ukene :p Blir så sulten så må jeg vente litt med mat kommer tårene og jeg er overbevist at vært øyenblikk så sulten jeg igæl xD hahaha
Veldig fokusert på det jeg spiser spesielt når jeg spiser såpass store menger at maten er sunn og relativ lav på kalorier!
Være gravid er virkelig en opplevelse :eek:
Venter fortsatt på Sulten:(

Back
Topp