Der kom samvittigheten min ja

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Nå har jeg sittet i sofaen og tenkt at jeg koser meg. Spist 3 kvikk lunsjer, og drukket et stooort glass med cola og isbiter[:D] Livet er herligt tenkte jeg. Meeen nå når alt er tomt (det gikk fort ja) Så kommer denne samvittigheten og treffer meg midt i trynet[&:] I tillegg til at jeg ikke har gjort en dritt i hele dag. Har hatt en slik dag da alt har vert et ork. Håper det ikke bare er meg som har slike dager[8D]

OM jeg kjenner meg igjen sier jeg bare[8D]
Sånn hadde jeg det i helgen som var nå. proppet i meg alt jeg kom over og etterpå grein jeg[8D] haha
syns vi skal unne oss noen sånne kick innimellom jeg[:)][8D]

Been there, done that![;)][&:]

Har hatt noen snodige kick jeg og, momset sitroner til jeg blødde i munnen. Heldigvis er det ganske sunt da, sånn bortsett fra at man blir sår.
Men har de siste ukene hatt en merkelig trang til å spise ALT. Jeg er vanligvis skikkelig småspist og, nå spiser jeg konstant, uansett hva det er. Sjokolade, rå grønnsaker osv. Baker mer kaker enn jeg burde og[:D]
Spiste ubevisst masse vitaminbjørner og, la ikke merke til det i det hele tatt. Tror ikke jeg rakk å dytte i meg så veldig mange før jeg så hva jeg gjorde, men det ble nok en håndfull ja. Uff [:D]

Ja, jeg kan henge meg på denne.

I går satte jeg til livs en stor pose med pulverpadder. [:-] Alene!

Du er langt frå den einaste!!
Eg er vorten heilt idiot på sjokolade den siste tida!! [:)][:)][:)]
Det er jo så godt!!! Åsså får eg sånn hærleg halsbrann etterpå [:)][:D][;)]

ORIGINAL: dstrea

Du er langt frå den einaste!!
Eg er vorten heilt idiot på sjokolade den siste tida!! [:)][:)][:)]
Det er jo så godt!!! Åsså får eg sånn hærleg halsbrann etterpå [:)][:D][;)]

Halsbrann ja.. Uff, ikke si det[8D] Satte frem sjokolade sist helg, og så spør sambo om det er så lurt at jeg spiser så mye av det siden jeg klager slik av halsbrann.. Men måtta bare be han tie stille, halbrann eller ikke, da skulle jeg ha sjokolade[;)]

Back
Topp