Der kom kvalmen

Kjenner at den kommer her også. Men ikke på langt nær så ille som det kan bli. Går over fort. :)

Har også en fra mai 2012 ;)
Har vært kvalm innimellom hele tida, men i dag tidlig...
pfff, hadde kunne spy tenker jeg, men holdt det inne meg.
Er rundt 6 uker i dag tenker jeg.

Husker det ikke fra 2 år siden, da hadde jeg bare dårlig matlyst, nå er jeg kvalm og har matlyst......
Og med de første 2 hadde jeg hyperemesis, så forskjellig som det kan være!

Det varierer fra dag til dag men noen dager er helt forferdelige. Får ikke i meg mat prøver å drikke mye vann og te men til og med d får meg kvalm!

Jeg er ikke direkte kvalm hele tiden, men uggen 24/7. Har et lite øyeblikk av bliss som varer et kvarter etter matinntak, deretter får jeg en intens sultfølelse og blir uggen igjen. :p

Det begynte i uke 6 her også. Må springe fra senga og ned på kjøkkenet med en gang jeg våkner og lage mat, så det ikke blir for gale.

Begynte i uke 6 her og :/ mat er min beste venn... Bah hvordan skal dette gå;-)

Kvalmen kom som et tog her, på dag 22. Den dagen hjertet startet å slå...

Jeg var kvalm fra en uke etter el jeg:/ ikke sånn nå kaster jeg opp kvalm, men skikkelig uggen, så når jeg testet forrige helg 3+2 ble jeg ikke overrasket. Det kommer litt i bølger her foreløbig.

Her har kvalmen komt for fullt også :( Er i uke 6. Kvalm hele dagen, må spise ganske ofte, hver 2 time. Har ikke spydd enda, men prøver å holde meg en stund. Håper den gir seg og ikke blir like ille som forrige svangerskap, da fikk jeg verken i meg mat eller drikke.

I dag kom kvalmen her også. Mens jeg sto i dusjen :p måtte omtrent kaste meg ut av dusjen og over doen.
Men den er hjertelig velkommen (tipper keg forandrer mening litt etterhvert da) fordi de 3 andre svangerskapne som endte i SA så kom kvalmen aldri. Jeg tar det som et godt tegn når kvalmen er her :) er 6+0 idag

Back
Topp