Der kom kvalmen

Frk.Hønemor

Elsker forumet
og jeg hater å være kvalm[:'(] Klarte å presse ned på ett knekkebrød så ble litt bedre tror jeg.. Så hjelper det ikke akkurat på at jeg må mase og mase på snuppa mi her hjemme for at hun skal stå opp.. Hun har ennå ikke stått opp og vi skal være hos tannlegen om en halvtime[&:] 
Gruer meg til skolestarten til onsdag altså.. Skal bli en utfordring å få hun opp kl 7.30 hver dag, hun liker helst å sove til 9-9.30..

uff, den kvalmen er ikke ålreit, jeg har heldigvis sluppet unna hittil[:)]

du får trøste deg med at det er et godt tegn, og at det går over igjen
om noen få uker[:D][:D]

skjønner at du er spent på skolestart, men tror du ikke det gåt seg til i løpet av den første
uka?? krysser fingre for det ihvertfall[:D][:D]

Huff!!!

KAn ikke annet enn å anbefale sea band på det varmeste. Det reddet hverdagen min[:)]

Ikke gøy være kvalm. Jeg er bare litt småkvlam det overlever jeg [:D]. Godt begynne det normale liv igjen også. Opp tidlig og på jobb [:D]. Mine tuller danset siste dagen av ferien gledet seg til barnehagen igjen men det var ikke lett dra de ut av senga hi hi. Men blir raskt vant.

[&:] ikke noe kjekt med kvalme, og stress i tillegg... får håpe du slipper kvalmen snart. Og så fort rutinene kommer seg på plass igjen vil det nok bli bedre, kanskje[;)]

Back
Topp