Der kom hormonene ja...

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Herregud, sambo jobber med faren sin, så de kjører sammen til jobb siden vi bor så nærme hverandre.. Tirsdag og onsdag klarte han å skru av vekkerklokka i søvne.. Så glemte han mobilen sin på jobben (han bruker den som vekkerklokke), så jeg skulle ha på vekkerklokke på min tlf idag..

Skulle sette vekkerklokka på ti over halv 6.. Men siden han begynner 7, så tenkte jeg helt feil, å satte den på 06:40 ... Så da fikk vi tlf av faren hans IGJEN, for tredje dagen på rad, men nå var det MIN skyld ! Så fort sambo var ute av døra her, satt jeg å stortuta, hadde det sååååå fælt ! [:(]

Teite hormoner [:'(]

Dumme hormoner! [:@]

De har kommet hit også ja. Med et pang her for en uke siden eller noe...

Bare vært ordenlig på besøk 1 gang etter det da, heldigvis.

I går kjente eg hormonane raste! Eg og husbond skulle på Ikea med eit vennepar. Dei skulle henta meg, og så skulle me møta husbond der, sidan han skulle kjøra rett frå jobb.

Fyrst brukte vennene ein time før dei kom og henta meg, så når me kom til Ikea, var ikkje husbond der, prøvde å ringa, men det var berre opptatt.
Prøvde å ringa minst ein halvtime, fremdeles opptatt...

Då han til slutt endeleg klarte å ringa meg oppigjen,og hadde klart å somle seg fram, kjem han knisande og seier at han har fått bot!!!

GGGRRRRRRRRR!!!!! Nommiz var så sint at eg følte det kom røyk ut av øyrene mine! Samtidig var eg sulten, husbond og kompisen berre tulla, og ei jente eg skal ha som elev til hausten var der... (vil jo gjeren gje eit godt inntrykk, særleg sidan ho var der med familien...)

Kjenner at eg vert sint berre ved å tenke på det... GRRRRR!!! 

Forhåpentligvis blir dagen i dag bedre, sidan eg skal avgårde og kjøpe garn!! Jippiiii!!!

Mine hormoner fikk meg til å grine for at mamma vasket opp. (de har vært på sommerferiebesøk)

Ja, altså, jeg grein fordi jeg fikk dårlig samvittighet fordi jeg selv ikke orket mer, jeg var sliten, kunne hun ikke bare slutte å jobbe så jeg slapp sette mer på plass, og føle på samvittigheten for at jeg ikke jobbet jeg også

Joda, men hun skulle jo dra i dag, og ville bare ta dette sånn at det ikke sto igjen til oss etter de var dradd... joda, jeg synes jo nå i ettertid at det var snilt, men der og da ble det bare slitsomt... sippeguri...

Back
Topp