Der kom første taggen :D

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Kjenner en tagg :D derfor hun har vært plaget så mye ja :( hun er 6 mnd og 19 dager :)

2015? ♡

Så bra da! Da vet du også mer om hvordan hun kan reagere når hun får tenner;)

Leoh er over 7 mnd og har ikke fått noen tenner:P men merker på han at det er på vei ;)

Så fint.
Greit å vite hvorfor de søte små er plaget:)
Her har han 2 :D

Hvilken symptomer hadde han? Min er begynt å bli grinete på kvelden . Noe hadde ikke har vært Før :/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så bra da! Da vet du også mer om hvordan hun kan reagere når hun får tenner;)

Leoh er over 7 mnd og har ikke fått noen tenner:P men merker på han at det er på vei ;)
Det vet jeg da :) hun plages med det :( spennende da :D

2015? ♡

Hvilken symptomer hadde han? Min er begynt å bli grinete på kvelden . Noe hadde ikke har vært Før :/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hun vil ha mer kos, sutrete, lei seg, trøtt, diaré og biter noe veldig på ting :)

2015? ♡

Det vet jeg da :) hun plages med det :( spennende da :D

2015? ♡

Etter min erfaring så kan én unge reagere forskjellig fra tann til tann å.. noen gjør veldig vondt, mens andre bare dukker opp :) bare å ha Dentinox og paracet liggende på lur ;)

Og tyggeleker som har vann i tyggedelen kan legges i fryser, så bedøver det litt å:)

Etter min erfaring så kan én unge reagere forskjellig fra tann til tann å.. noen gjør veldig vondt, mens andre bare dukker opp :) bare å ha Dentinox og paracet liggende på lur ;)

Og tyggeleker som har vann i tyggedelen kan legges i fryser, så bedøver det litt å:)
Takk for tipsene :)

2015? ♡

Back
Topp