Der kom bekymringen

SB93

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Æsj da. Var så dum at jeg tok en ny test på morgningen i dag 06.30 og den var blitt svakere enn for flere uker siden. Jeg er 7+3 og føler meg egentlig gravid. Trøtt, sliten, murring som kommer og går, og i dag noe kvalm også. Ordentlig irritert for at jeg tok den testen for nå bekymrer jeg meg jo selvfølgelig. Kan legge til at jeg var oppe og tisset ca 04.00 så vet ikke om det kan ha noe med saken og gjøre.
Legger ved bilde av testen også...

Noen som har noen gledeserfaringer og komme med?

Vedlegg

• 1445234213018.jpg
    1445234213018.jpg
    19,1 KB · Visninger: 62
Du trenger ikke bekymre deg :) Nå når du er så langt så er det så mye HCG at testen blir mettet. Tar du litt vann i urinen og tar en ny test, så skal du se testen blir sterkere. :)

Er jo under to timer siden du var oppe å tisset før du tok testen, så er jo ikke konsentrert urin, og når ble bildet tatt, de testene føler jeg ofte må ligge en stund før de blir så sterke som de skal :-)

Er vell litt vanskelig å måle i urin for å se stigning når du er så langt på vei, ser det så veldig godt at det stiger den første uka.

Hvis du er bekymret så ville jeg ha gått til lege å målt hcg over 2 dager, da ser du at den stiger som den skal :-)
Du kan jo be om henvisning til tidlig ul også, da du er langt nok på vei til å se liv < 3 :-)

Håper alt er helt bra :-) men lett å bli bekymret, bekymrer meg lett selv :-) Ønsker jo dette så mye så tenker på alt :-P

Du trenger ikke bekymre deg :) Nå når du er så langt så er det så mye HCG at testen blir mettet. Tar du litt vann i urinen og tar en ny test, så skal du se testen blir sterkere. :)

Å det visste jeg ikke :-) godt å vite. Får med seg mye nyttig her inne :-):-)

Tusen takk. Da får vi se om vi får prøvd på det senere i dag! :) føler meg jo relativt gravid da jeg sovnet på sofaen 20.15 i går kveld, murring og noe kvalme så!

Tenkte å teste ut teorien med og vanne ut urinen. Jeg tok 2 tester på samme urinen. En utvannet med vann. Den øverste testen er kun urin og den nederste er utvannet. Ble straks med beroliget! :D

Vedlegg

• 1445263816003.jpg
    1445263816003.jpg
    20,9 KB · Visninger: 32
Back
Topp