DER klippet jeg hull i smokkene

LilleOoops

Forumet er livet
Klippet hull i de 4 smokkene jeg fant her,og mini sa selv den var ødelagt,kastet de i søppla og trakk på skuldrene,SÅ nå er det store spørsmålet hvordan dette vil gå,hehe uff.[X(]

Hun er 2år og snart 6mnd,så det er igrunn VELDIG på tide hun blri ferdig med de..

haha jeg leste sokkene, og kunne ikke forstå hva du snakket om[:D][:D][:D]

men håper avvenningen går smertefritt. er nok bare noe man til slutt må ta tak i og blir nok ikke lettere jo lenger man venter heller. Ingen av mine barn har brukkt sutt, så vet ikke hvordan det er, men har jo hørt at det ikke er så lett[:)] Lykke til[:)]

Jeg holdt faktisk på å skrive sokkene istad [8D]

Ja,altså vi hadde ikke tenkt til å bruke smokk vi heller,men på et punkt her så begynte hun å sutte på tommelen,OG DA tenkte jeg,heller avvenne med smokk,enn tommel.

Sååå,da får vi se hvordan det her går.Kjenner jeg er SUPER spent asså [X(]

håpe det går seg til og at ikke det blir noe problem[;)]

her hjemme heiv vi dem når vi fant dem en for en.....[8D] det gikk veeeldig fint[:D]

hun har vært for uten ganske lenge, men det kommer innemellom mas om sutten, men da latter vi som vi ikke skjønner helt hva hun prater om[8D]

så da er det heldigvis glemt[;)]

Ahh veit hvordan det der er, selv om jeg ikke har noen barn selv enda[8D]

Håper det går smertefritt og at snuppa di er avvent snart[:D]

Oj, dere er FLINKE!!  Lykke til!

Den kampen gruer jeg meg til!!! Han bruker det bare når han skal sove, men han er AVHENGIG av den da! brrrrrrrrr[:D]  Tar kampen om en stund[:D] ikke nå[:D]

jeg leste også sokkene[8D]
gjør man det når man blir gravid liksom??[8D][:D]

lykke til med smokkeslutt da:)
går nokk fint!

Uff,ja får håpe det går bra hehe.

Det som er greia,er at hun gjemmer de overalt,så de brukes jo på dagtid også,dessuten så syns jeg det ser ut til å ta tenna hennes,og det vil jeg IKKE asså [:)]

Så,vi får bare bite tenna sammen,og håpe på det beste,hehe.

Takk for lykkeønskninger [:)]

Du er skikkeliiiig modig!!
hehe Tør ikke å gjøre det mot vesla ennå...
Hun bruker den som regel bare i bilen og om natta, men hun blir jo helt gal hvis vi har glemt å finne den før vi kjører!!
Gi oss beskjed om hvordan det gikk da, kanskje vi andre kan finne mot også.. [:)]
Dattera mi er btw 2 år og 3 mnd.

Ja,jeg MÅ bare.
Ser ut til at smokkebruken tar tenna hennes og det vil jeg IKKE,så jeg LOVER å komme med tilbakemdling til dere asså,hehe.

Hun er mega smokke jente,har spurte etter den alt her.
Men,har forklart henne at de var jo ødelagte,og at hun selv hadde kastet de i søppla.[:D]

Back
Topp