Der gikk startskuddet!!

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Skriv til tastaturet blir varmt jenter hehe..
(jeg selv må ta en pause for å handle litt) men skal gi god drahjelp når jeg kommer tilbake!
Have fun and enjoy!!! :)

Skal prøve å peise litt på her før ungene kommer hjem så blir det nok litt pause til i kveld :)

Skal prøve å peise litt på her før ungene kommer hjem så blir det nok litt pause til i kveld :)

Hehe stå på!!!
You can do it!
Så skal jeg kommentere alt du har skrevet når jeg kommer hjem :P

Ja, da var det bare å sette igeng da :p Spennende å se om vi klarer 100 innlegg det neste døgnet :p

100 er jo ikke problemet. det er jo å slå den gruppen som hadde over 1000 i går!!!!!
Vi må jo få mest av alle termingruppene og vi er visst alle en gjeng med skreavlehøner på alle termingruppene så her må vi ta det et steg videre hehehe

Dette klarer vi ;)

100 er jo ikke problemet. det er jo å slå den gruppen som hadde over 1000 i går!!!!!
Vi må jo få mest av alle termingruppene og vi er visst alle en gjeng med skreavlehøner på alle termingruppene så her må vi ta det et steg videre hehehe

1000??? Hva??? jiiiises... det er gangske mye de :P Godt vi ønsker å bli godt kjent :P

jeg får jo ikke deltatt så mye som jeg skulle ønske :O er ikke lett og sitte på datan hele dagen når en har en 2 åring hjemme :P

Vi har en stor fordel der ;) Også virker ingen her inne av det dømmende slaget så da er det nok lettere å åpne seg også og si sine meninger. :)
Det er sant :) Godt å kunne skrive det en føler og mener uten at folk skal missforstå og ta ille opp ;) Alle har rett til sin mening så lenge den skrives på en okey måte ;)

Men jeg prøver å ikke ha en mening om andre heller :D Hehe! Smal sti det der :p
Sant nok ;) Men det er liksom når det kommer spørsmål om forsjellige ting har alle rett til sin mening, men kan godt skrives på en okey måte forde om ;) Har opplevd tidligere på andre grupper at ikke alle tenker seg om hvordan de skriver ting, og hvordan det kan oppfattes :P Men det føler jeg at det ikke er noe av her inne :D ;)

Var det ikke to grupper med over 1000? Eller husker jeg kanskje feil?

Jo jeg tror du har rett i det, så enda en grunn til å få skriveånden over seg ;)

Deilig å komme hjem fra handling å se at det har vært så mye aktivitet, men vanskelig å få seg til å skrive så mye med en gang for det er jo så mye å lese seg opp på :P hehe

Oioioi, ser ut som det bare er å holde seg ved bv resten av dagen og ikke gå ifra!!! det er jo umilig å komme inn i gamet igjen og følge med på alt som blir sagt hehe.... Bare en time til lillegull kommer hjem fra bhg også og da MÅ jeg nok være litt mamma for henne..... hehe

oi over 1000r .. hva litt, hehe.. hva er det meste vi har vært oppi? :)

Jeg vet ikke, jeg har bare vært med denne uke for fullt... men denne uken skal vi slå rekorden ;)

Back
Topp