Har vært borte fra forumet noen uker. Sist helg kom depresjonen over meg, helt overveldende. Jeg hadde alvorlig svangerskap/fødselsdepresjon forrige gang også, men da kom det mer snikende. Nå er jeg 100% sykmeldt og ser ikke hvordan jeg skal kunne være noe annet framover. Har vært hos akuttenheten innen psykiatrien og får tett oppfølging der + oppfølging av psykiatrisk sykepleier i nærmiljøet. Har en fantastisk lege som ordnet rask hjelp til meg, så jeg er ved godt mot. Men jeg er ute av stand til å gjøre noe egentlig, klarer å stelle meg, lage middag og leke litt med jenta mi om ettermiddagene. Ellers sover jeg, leser eller ser på TV. Prøver å komme meg ut en tur hver dag men det er vanskelig. Heldigvis har jeg gode foreldre i nærheten som stiller opp, noen gode venner og en snill samboer + en fin sjef. Så jeg er heldig sånn.
Puh, der sa jeg det.
Er bekymret for lille i magen når mor er så ute av balanse, men prøver å puste godt, spise sunt og ha det rolig rundt meg.
Andre? Erfaringer? Føler meg så alene om disse problemstillingene.
Puh, der sa jeg det.
Er bekymret for lille i magen når mor er så ute av balanse, men prøver å puste godt, spise sunt og ha det rolig rundt meg.
Andre? Erfaringer? Føler meg så alene om disse problemstillingene.