B
Blåveisen
Guest
Hei! Jeg er skikkelig irritabel, sint, trist og føler at hele verden går i mot meg. Jeg feiler i alt jeg gjør og føler meg udugelig. Det har vært slik i kanskje 2 måneder, jeg er høysensitiv og blir fort utmattet, det oppdager jeg ikke før jeg har nådd bunnen. Jeg har en 6 måneder gammel sønn som krever sitt, han klarer ikke å sove uten hjelp, klager så fort jeg legger han fra meg, sover kun korte perioder slik at jeg ikke får gjort noen ting. Jeg føler at jeg er en dårlig mor når jeg blir irritert over klagingen hans og ikke orker å leke med han hele tiden. Han får mye kos og oppmerksomhet, men jeg vil helst bare legge meg i sengen å slappe av, koble helt ut for en liten stund. Jeg kan ha en bra dag, men det kan snus av hver minste ting og tanke. Jeg er så sliten, men føler ikke at jeg kan klage når jeg går hjemme i permisjon. Det er kun 2 måneder til jeg skal i arbeid, og jeg gruer meg utrolig mye. Hvis jeg er utmattet nå, hvordan blir det å ta seg av både baby, husarbeid og jobb på samme tid?!
Mannen jobber mye og småen legger seg før han kommer hjem, familien vår bor langt unna, så jeg er helt alene med han.
Trengte bare å få ut frustrasjon. Jeg er helt klart utmattet, og depresjonen er like rundt hjørnet. Er det noen som er i samme båt eller kan komme med noen tips til å forbedre dette? Jeg vil helst ikkje gå til lege eller psykolog, har hørt at de sender bekymringsmelding til barnevern og har sett og hørt at de tar barn for hver minste ting.
Mannen jobber mye og småen legger seg før han kommer hjem, familien vår bor langt unna, så jeg er helt alene med han.
Trengte bare å få ut frustrasjon. Jeg er helt klart utmattet, og depresjonen er like rundt hjørnet. Er det noen som er i samme båt eller kan komme med noen tips til å forbedre dette? Jeg vil helst ikkje gå til lege eller psykolog, har hørt at de sender bekymringsmelding til barnevern og har sett og hørt at de tar barn for hver minste ting.