Deprimert på tanken...

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Igår fikk jeg vite at en kollega av meg har mistet sin lille i magen... Jeg tror hun var ca 24uker på vei, og hjertet til den lille dattera hennes hadde sluttet å slå... Jeg ble kjempe deprimert etter jeg fikk høre det... En annen bekjent har også opplevd det samme tidlig i høst, så nå går jeg rundt og er redd for det samme skal skje meg..... Jeg har ventet å bli gravid i 8 år og nå er jeg endelig det.. Men hvis jeg også mister bebisen min vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.... Har klump i halsen min og tårer i øyekroken.... [:(]

å det er så grusomt å høre, hvertfall så sent i svangerskapet.
Blir redd selv, vet man ikke skal tenke sann, men det er ikke lett
å la være. Har ventet 3,5 år på baby vi å, håper alt går bra.
Å håper på det beste for deg å!!!! Må jo tenke positivt...

Huff - så grusomt. Det er heldigvis veeeeeeldig få som mister så seint i svangerskapet, ekstra trist for henne som mistet, men betryggende for oss. Vi får trøste oss med det når engstelsen kommer.

MEN - alle må love meg en ting: Ta komtakt med jordmor/lege/sykehus hvis dere opplever lite fosterbevegelser - skulle det være dårlig morkakefunksjon kan de likevel ofte redde barnet når det er blitt en 24 uker....!!!

Lover dere???

Uff, grusomt å høre om sånne ting [:(] Må innrømme at jeg også blir veldig påvirket av alle historiene om de som har mistet sent i svangerskapet, dødfødsler og krybbedød osv. Jeg er kjemperedd for at noe skal skje med babyen vår også, selvom jeg vet sjansene er små [:(]

uff.. det er så grusomt å høre... Jeg blir så vanvittig redd og engstelig..
Kjennner etter mitt lille nurk i magen hele tiden...

[:o][:o]

jeg er også livredd for å miste.
Tok opp dette med jordmora, og hun sa at det var veldig få som mista når man var kommet så langt, og dessuten, nå ligger babyene våre i grenseland.
Noen klarer seg faktisk om de blir født.

Tenk positive tanker! [:D] Det er godt for deg og babyen.

Huff, sonne ting er grusomt...Men vi får gå ut fra at det går fint med oss alle sammen. Når man hører om den slags er det ekstra godt å kjenne et spark fra den lille!!!

Back
Topp